adozona.hu
Az adómentes kampányok egyik titka. Ajándék teher nélkül
//test-adozona.hu/szja_ekho_kulonado/Az_adomentes_kampanyok_egyik_titka_Amikor_n_3LJ56R
Az adómentes kampányok egyik titka. Ajándék teher nélkül
Henry Ford szerint – és neki igazán hihetünk –, aki nem költ reklámra, hogy pénzt takarítson meg, az megállíthatná az óráját, hogy időt nyerjen! Reklám tehát kell. Nem mindegy azonban, hogy mennyibe kerül, esetleg terheli-e a marketing büdzsét adó és járulék is. Ebből a nézőpontból vizsgáljuk a manapság oly népszerű, a termék, a szolgáltatás mellé adott ajándék-, illetve vásárlási utalványokat.
A Biztos Pont Élet- és Nyugdíjbiztosító új, prémium kategóriás biztosítási csomagot vezet be, 2016. április 1-jétől. Minden új ügyfelének, akivel 2016. április 1-je és május 31-e között kötik meg ezt a biztosítást, egy adott boltban beváltható vásárlási utalványt ad ajándékba.
Kérdés, vajon mennyibe kerül ez a kampány a biztosítónak: az utalványok árán túl, kell-e valamilyen közteherrel is számolniuk?
Fentiekből az azonnal kiderül, az ajándékutalványokhoz csak az juthat hozzá, aki „vásárol”, azaz megköti a biztosítást. Aki ennek a kritériumnak megfelel, az minden további elvárás nélkül részesül a juttatásban (ajándékban). Minden bizonnyal az akciót a Biztos Pont Biztosító széles körben meghirdette – e kitételnek azzal is megfelelt, ha a biztosítási csomaggal, a szerződés megkötésével kapcsolatos információk közt (mondjuk a biztosító honlapján) e tényt is feltüntette.
Mindezek azért fontosak, mert a személyi jövedelemadó (szja) törvény ismer olyan adómentes juttatást, amelynek feltételrendszerébe a fentiek alapján a szóban forgó ajándékutalványok beilleszthetőek.
OLVASSA TOVÁBB CIKKÜNKET, hogy megtudaj, milyen további feltételei vannak az ajándék- és vásárlási utalvány adómentességének!
A teljes cikkhez előfizetőink és az oldalunkon próbaregisztrálók (korlátozott ideig) férnek hozzá, ha email-címük és jelszavuk megadásával belépnek az oldalra.
Hozzászólások (0)