adozona.hu
Ügyfélfogadás a NAV központi ügyfélszolgálatain
//test-adozona.hu/koronavirus_jarvany/Ugyfelfogadas_a_NAV_kozponti_ugyfelszolgala_K2TERJ
Ügyfélfogadás a NAV központi ügyfélszolgálatain
Időpontfoglalás alapján fogadják a személyesen megjelenő ügyfeleket a NAV központi ügyfélszolgálatai – közölte a Newmzeti Adó- és Vámhivatal. Az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető.
A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival. A gyors és rugalmas ügyintézést a NAV elektronikus szolgáltatásai biztosítják.
Konkrét ügyek intézéséhez, a 06-80/20-21-22 számon ingyenesen hívható a NAV Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszere. A rendszer használatához ügyfélazonosító-számra (PIN-kód) vagy részleges kódú telefonos azonosításra van szükség. Ügyfélazonosító-szám legegyszerűbben a https://www.nav.gov.hu/ oldalról is elérhető Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás használatával igényelhető a TEL-nyomtatványon.
Általános kérdésekben regisztráció nélkül is hívható a NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon.
A gépjárműadóval kapcsolatban a 1819-es telefonszámon a 2-es főmenüpont kiválasztásával lehet kérdezni a NAV munkatársaitól.
A NAV kéri, hogy az ügyfelek csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen az ügyfélszolgálatát! Ha mindenképpen szükséges a személyes ügyintézés, akkor időpont a https://www.nav.gov.hu/, valamint a https://www.nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa menüpont alatt foglalható.
Azt is kéri az adóhatóság, hogy az ügyfelek a halaszthatatlan személyes ügyintézés alkalmával nyissanak ügyfélkaput vagy igényeljenek telefonos ügyfélazonosító-számot (PIN-kód), hogy a későbbiekben legyen lehetőség az online vagy a telefonos ügyintézésre! Ezzel elkerülhető a sorban állás, és otthonról egyszerűbben, gyorsabban és biztonságosabban intézhetők az adóügyek.
Hozzászólások (0)