adozona.hu
Egyszerűsített a telefonos ügyintézésen az adóhivatal
//test-adozona.hu/koronavirus_jarvany/Egyszerusitett_a_telefonos_ugyintezesen_az__T6KN2H
Egyszerűsített a telefonos ügyintézésen az adóhivatal
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) egyszerűsítette az egyedi azonosítószámok igénylését, amire az egyedi adóügyek telefonos intézéséhez van szükség az ügyféltájékoztató és ügyintéző rendszerben – közölte a NAV.
További előnye, hogy így a NAV munkatársa közvetlenül segíthet az ügyfeleknek személyes találkozás nélkül is. Az ügyfélazonosító szám legegyszerűbben az online nyomtatványkitöltő alkalmazással igényelhető a TEL nyomtatványon az ügyfélkapun keresztül. A kérelmek alapján a NAV a következő napon megküldi az ügyfél tárhelyére a telefonos ügyintézési azonosításhoz szükséges PIN kódot.
Közölték: a telefonos ügyintéző rendszerben többek között javítható a papíron is benyújtható bevallás, kérhető adó- és jövedelemigazolás, adónemek közötti átvezetés, be lehet jelenteni levelezési címet és az egészségügyi szolgáltatási járulék fizetésére is be lehet jelentkezni. A telefonos ügyintéző rendszer hétfőtől csütörtökig 8 óra 30 perctől 16 óráig, pénteken 8 óra 30 perctől 13 óra 30 percig ingyenesen hívható a 06-80/20-21-22-es telefonszámon.
Az Adózóna járványügyi helyzettel összefüggő korábbi cikkeit itt olvashatja el!
Hozzászólások (0)