adozona.hu
Vigyázat, közösségi oldalakon is vizsgálódik a versenyhivatal!
//test-adozona.hu/altalanos/Vigyazat_kozossegi_oldalakon_is_vizsgalodik_33DORY
Vigyázat, közösségi oldalakon is vizsgálódik a versenyhivatal!
A közösségi médiában megjelenő kommunikációs tartalmakat is vizsgálni fogja a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), mivel a fogyasztó sokszor nem tudja eldönteni az ott megjelenő tartalomról, hogy az fizetett reklám, vagy csak például egy közéleti szereplő megosztása egy termékről, illetve szolgáltatásról – mondta Juhász Miklós, a GVH elnöke szerdán az M1 aktuális csatornán.
A GVH kiemelt figyelmet fordít a fogyasztóvédelemre, illetve fontosnak tartja a kis- és középvállalkozások (kkv) versenytudatosságának növelését – ecsetelte a GVH elnöke.
Juhász Miklós szerint a versenytudatosság a nagyobb cégeknél többé-kevésbé rendben van, a kis- és közepes vállalkozásoknál azonban súlyos problémák vannak, a kartellügyek túlnyomó többségében a kkv-k érintettek. A vállalkozások nem feltétlenül rossz szándékból követtek el jogsértés, hanem azért, mert nem voltak tisztában azzal, hogy amit tesznek, szabálytalan – véli a hivatal elnöke.
Hozzászólások (0)