adozona.hu
Reklámadó: a Magyar Reklámszövetség egyelőre nem foglal állást
//test-adozona.hu/altalanos/Reklamado_a_Magyar_Reklamszovetseg_egyelore_X9Y6GW
Reklámadó: a Magyar Reklámszövetség egyelőre nem foglal állást
A Magyar Reklámszövetség csak a részletek ismeretében tudja majd kialakítani szakmai álláspontját a kilátásba helyezett reklámadóról - közölte Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
A Magyar Reklámszövetség feltételezi, hogy amennyiben a kormány szándéka a kommunikációs iparágat érintő adó bevezetése lenne, akkor bizonyára egyeztetéseket folytatott volna az érintett szakmai szervezetekkel, így a kommunikációs iparág meghatározó szervezetével, a Magyar Reklámszövetséggel is. Orbán Viktor miniszterelnök szerdán este Brüsszelben, az európai uniós csúcstalálkozó után tartott sajtótájékoztatóján arról beszélt, hogy készülőben van egy, az adóemelésekre vonatkozó törvény, amely "a tranzakciós adót, a bankadót, az energiaadót és egy új reklámadó bevezetését jelentené". További részleteket a miniszterelnök nem közölt. A Nemzetgazdasági Minisztérium csütörtökön azt jelezte, hogy a módosítási javaslatok tartalmáról kormánydöntést megelőzően nem áll módjában részletesebb információt adni. Egy áprilisi szakmai konferencián elhangzottak szerint mintegy 2,9 százalékkal zsugorodott tavaly a hazai reklámköltés, amelynek összege 174 milliárd forint volt a Magyar Reklámszövetség adatai alapján.
Hozzászólások (0)