adozona.hu
Óriási bevételkiesést okoz a technológiához való korlátozott hozzáférés
//test-adozona.hu/altalanos/Oriasi_bevetelkiesest_jelent_a_technologiah_M4TXJ0
Óriási bevételkiesést okoz a technológiához való korlátozott hozzáférés
Az európai középvállalatok értékelése szerint a bevételek 15 százaléka esik ki a technológia elégtelen hozzáférése miatt – állapítja meg a munkamódszerek átalakítására specializálódó Ricoh Europe IT-specialistája által kiadott új tanulmány.
Az Egyesült Királyságban, Németországban, Olaszországban, Franciaországban és Spanyolországban működő vállalatok döntéshozóinak 90 százaléka azonosítja a technológiai hozzáférés hiányát a hiányzó bevételek okaként. A potenciálisan kieső bevételek átlagos összege minden vállalat esetében 13 millió euró.
Az infrastruktúrához való elégtelen hozzáférés egyik legfőbb oka az új technológiák nem hatékony bevezetése és a hozzájuk kapcsolódó képzések alacsony színvonala volt, ezt az opciót a válaszadók 42 százaléka tartotta a legfőbb oknak. Az egyéb indokok között megtalálhatóak a technikai szolgáltatók megfelelő termékeinek és szolgáltatásainak hiánya (33 százalék). A válaszadók hasonló aránya szerint az IT csoportok nem találtak új és érdekes termékeket és szolgáltatásokat (32 százalék).
Nyilvánvaló, hogy az új technológiák telepítése és a használatukhoz tartozó támogatás volt a legfőbb probléma, a középvállalatok mindössze 12 százaléka állította, hogy szervezetük új technológiákhoz való hozzáférésének hiánya fakad költségvetési okokból.
Javier Diez-Aguirre, Ricoh Europe alelnöke elmondta: annak ellenére, hogy a szervezetek számára széles körű technológia áll rendelkezésre, egyértelmű, hogy a középvállalatok egész Európában úgy érzik, hogy ezek ár-érték aránya nem megfelelő. "Egy sikeres vállalat működéséhez kulcsfontosságú a hatékonyabb munkavégzés, a dolgozók közötti szorosabb együttműködés és jobb kommunikáció. Kutatásaink világossá teszik, az IT-iparág felelőssége, hogy segítsen a közepes méretű vállalkozásoknak teljes mértékben kiaknázni ezeket az előnyöket" – hangsúlyozta.
Az európai középvállalatoknak nincs okuk az elégedetlenségre, 79 százalékuk elérte vagy meghaladta kitűzött értékesítési célját már az év közepén. A megkérdezett vállalatok szinte mindegyike úgy érezte, hogy a technológia hozzájárult sikeréhez, a munkatársak közötti magasabb szintű együttműködést megadva a siker legfőbb okaként (59 százalék), ezt követte a pénzmegtakarítás (53 százalék).
Azoknál a vállalatoknál, amelyek nem érték el kitűzött céljukat, a legfőbb ok a makrogazdasági környezet volt (33 százalék).
Hozzászólások (0)