adozona.hu
Megtéveszthette a nézőket egy telemarketing műsor
//test-adozona.hu/altalanos/Megteveszthette_a_nezoket_egy_telemarketing_2D4G1B
Megtéveszthette a nézőket egy telemarketing műsor
A versenyhatóság eljárást indított a Telemarketing International Kft.-vel és osztrák anyacégével, a Mediashop GmbH-val szemben, mert a cégek valószínűsíthetően tisztességtelenül reklámoztak egy elektromos gyomirtó készüléket országos televíziócsatornákon – közölte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).
A GVH gyanúja szerint a cégek megtévesztően ígérték a Hammersmith Bionic Burner elektromos gyomirtó különleges árelőnyét. A reklámok valószínűleg valótlanul keltették azt a látszatot, hogy a kedvezményes ajánlat csak korlátozott ideig él, így tisztességtelenül késztethették a fogyasztókat azonnali döntéshozatalra. A cégek azt is állították, hogy az elektromos gyomirtó grill- és kandallógyújtóként is használható, valószínűsíthetően elhallgatva, hogy az ehhez szükséges fúvókát a termék csomagolása nem tartalmazza, hanem csak külön, többletköltséggel rendelhető meg.
A versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a vállalkozás a jogsértést elkövette. Az eljárás a tények tisztázására és ezen keresztül a feltételezett jogsértés bizonyítására irányul. Az eljárás lefolytatására biztosított időtartam három hónap, amely indokolt esetben két alkalommal, egyenként legfeljebb két hónappal meghosszabbítható – olvasható a közleményben.
Hozzászólások (0)