adozona.hu
Már nem a környezetvédelem motiválja az elektromos autók vásárlóit
//test-adozona.hu/altalanos/Mar_nem_a_kornyezetvedelem_motivalja_az_ele_HZ72JJ
Már nem a környezetvédelem motiválja az elektromos autók vásárlóit
Tavaly 1803 darab új elektromos autót értékesítettek a forgalmazók Magyarországon, amely rekord mértékű, 41 százalékos emelkedés az előző év azonos időszakához képest, a vásárlók nagy része magánszemély volt – közölte a Vezess.hu honlap szerdán az MTI-vel.
A közlemény szerint az importőröktől kapott információkból kiderült, hogy a hivatalosan cégnévre kötött szerződések mögött is gyakran egyautós vásárlások állnak.
A korábbi évek gyakorlatához képest a vásárlás motivációja is megváltozott, ugyanis 2019-ben a vevőknek már nem a környezet védelme volt a legfontosabb, hanem a milliós állami és önkormányzati kedvezmények.
A forgalmazók tapasztalatai szerint folyamatosan emelkedik a vásárlók között a vidéki lakosok száma, köszönhetően annak, hogy nőtt az elektromos autók hatótávolsága. Egyúttal azt is jelezték, hogy egyre többen családi autónak veszik meg a tisztán elektromos hajtású személygépkocsikat.
Hozzászólások (0)