adozona.hu
Magyar beszállítókat keres az Auchan
//test-adozona.hu/altalanos/Magyar_beszallitokat_keres_az_Auchan_7AQ12E
Magyar beszállítókat keres az Auchan
Az Auchan Magyarország is csatlakozott az agrárkamara Piactér elnevezésű online platformjához, és megkezdte a lehetséges partnerkapcsolatok feltérképezését, hogy a jelenlegi helyzetben is minél több magyar beszállítóval bővítse partneri körét – közölte a hipermarketlánc.
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara NAK Piactér elnevezésű felületét az élelmiszeripar nehézségekkel küzdő szereplők megsegítésére hozták létre. A kezdeményezéshez csatlakozott az Auchan áruházlánc is. A platform célja a vállalkozások közötti üzleti kapcsolat gördülékeny kialakítása, ami a mostani helyzetben a bajba jutott termelőknek és élelmiszer-előállítóknak abban segíthet, hogy készleteiket könnyebben tudják értékesíteni.
Az Auchan kereskedelmi stratégiájának fontos eleme a hazai beszállítókkal való szoros együttműködés, annak érdekében, hogy garantálja a minőségi termékválasztékot. Cél, hogy a piaci lehetőségekhez mérten minden területen előnyben részesítsék a magyar termékeket. A zöldség-gyümölcs választékának 60, a baromfihúsnak 92, a sertéshúsnak pedig a 96 százaléka magyar beszállítótól érkezik az áruházlánc üzleteinek polcaira – mondta Yann Oudeard, az Auchan termékigazgatója.
A NAK Piactér felületén elsősorban olyan élelmiszertermelők és -előállítók jelentkezését várják, akik kereskedelmi mennyiségű termékkel rendelkeznek, kereskedői oldalon pedig azokét, akik a megadott tételben vásárolni szeretnének. A felek regisztráció után kerülhetnek be az online Piactér nyilvántartásába, aminek legfontosabb célja, hogy a kapcsolatfelvétel megkönnyítésével, a digitális térben lehetővé tegye a kereslet és a kínálat találkozását.
Hozzászólások (0)