adozona.hu
Internetes vásárlás: Magyarország az EU középmezőnyében
//test-adozona.hu/altalanos/Internetes_vasarlas_Magyarorszag_az_EU_koze_TZPL9L
Internetes vásárlás: Magyarország az EU középmezőnyében
Az Európai Unió átlagában a lakosság 57 százaléka rendelt tavaly az internetről, ennél jóval magasabb volt a neten vásárlók aránya az Egyesült Királyságban (82 százalék), Svédországban (81 százalék), és lényegesen alacsonyabb Bulgáriában (18 százalék), valamint Romániában (16 százalék) – derül ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adataiból.
A statisztikák szerint Finnországban, Németországban, Hollandiában, Luxemburgban, Dániában 70 százalék fölött volt a neten vásárlók aránya. Az átlag körüli, 51-70 százalék közötti arányt mértek Franciaországban, Ausztriában, Belgiumban, Szlovákiában, Észtországban, Csehországban, Írországban és Máltán.
A KSH infografikája alapján tíz országban – köztük Magyarországon (39 százalék) – 30-50 százalék közé esett az online vásárlók aránya.
A sereghajtó Romániában, Bulgáriában és Horvátországban 30 százalék alatt volt azok aránya, akik tavaly az interneten vásároltak.
Hozzászólások (0)