adozona.hu
Hozzájuk kell alkalmazkodniuk a bevásárlóközpontoknak
//test-adozona.hu/altalanos/Hozzajuk_kell_alkalmazkodniuk_a_bevasarloko_JCOJYT
Hozzájuk kell alkalmazkodniuk a bevásárlóközpontoknak
A bevásárlóközpontok vesztesek lesznek, ha nem tudnak alkalmazkodni az elöregedő társadalom igényeihez, és nem tudják megnyerni az úgynevezett ezüstgenerációt, a más országokban már megjelent idősmarketing azonban Magyarországon még kezdetleges – írta a Világgazdaság hétfőn.
Már 2014-ben a nyugdíjasok adták a magyarországi háztartások 31 százalékát a KSH közlése szerint, az egy főre jutó személyes célú kiadásaik előtte is meghaladták az országos átlagot, fogyasztási szerkezetük pedig markánsan eltért az országos átlagtól. A legnagyobb az eltérés az egészséggel kapcsolatos kiadásokban, de például lakberendezésre, élelmiszerre, élvezeti szerekre is szignifikánsan többet költenek a fiataloknál, és közösségi élménynek tekintik a vásárlást, írta a Világgazdaság.
Hozzászólások (0)