hourglass_empty Ez a cikk több mint 30 napja íródott, ezért előfordulhat, hogy a benne lévő információk már nem aktuálisak! Témába vágó friss cikkekért használja a keresőt

Az üzletet ide! Új program indul

  • MTI/Adózóna

A K&H Bank kis- és közepes vállalati (kkv) üzletága az idei első öt hónapban mintegy 8 százalékos hitelállomány-növekedést ért el a kkv-knak adott hiteleket nézve – mondta Rajna Gábor, a K&H banki értékesítési hálózatért felelős igazgatója a pénzintézet szerdai sajtóbeszélgetésén, Budapesten.

A bank piaci részesedése ezzel a kkv-hitelezésben 12-14 százalékot ér el. Konkrét számokról egyelőre nem számolt be az igazgató, mert a bankcsoport a jövő héten teszi közzé az idei első fél éves pénzügyi eredményeit.

A tájékoztatón Martin Jarolim, a K&H Bank lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese egy Belgiumban és Csehországban már nagy sikert arató, Magyarországon úttörőnek számító kezdeményezést mutatott be az újságíróknak, amelyet K&H a napokban indít el. A bank Az üzletet ide! programja a lakossági igények összegyűjtésével azt méri fel, milyen üzleteket, boltokat szeretnének az emberek látni a lakókörzetükben. A program koncepciója szerint az ország különböző térségeiben lakók szavazhatnak a hitelintézet online felületén arról, milyen üzletet, boltot, szolgáltatást látnának szívesen a környezetükben.

Martin Jarolim elmondta, szeptember 5-én indul a program, és remélhetőleg felkelti a kis- és közepes vállalkozások érdeklődését azzal, hogy valódi üzleti lehetőségeket mutat be számukra.

A program indulása előtt készített felmérés szerint a lakosság közvetlen lakókörnyezetében leginkább élelmiszerboltok, zöldségesek és fodrászüzletek találhatók. A válaszadók 83-90 százaléka mondta azt, hogy van a közelében ilyen üzlet. Jól el van látva Magyarország kávézóval, cukrászdával, fagyizóval is, a válaszadók 74 százalékának a közelében van ilyen.

Kiderült az is, a válaszadók mindössze 10 százaléka gondolja úgy, hogy gyakran jönnek létre új vállalkozások a közvetlen lakókörnyezetükben. Csak 25 százalék gondolja azt, hogy a lakókörnyezetében meg tud vásárolni minden szükséges terméket és szolgáltatást, 44 százalékuk szívesebben vásárol a közelében lévő boltokban, és 21 százalékuk akár magasabb árat is hajlandó fizetni, csak közelebb legyen a bolt hozzá.

Hozzon ki többet az Adózónából!
Előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink teljes terjedelmükben olvashatják cikkeinket, emellett többek között elérik a Kérdések és Válaszok archívum valamennyi válaszát, és kérdezhetnek szakértőinktől is.

Hozzászólások (0)

Új hozzászólás

Kérjük, hogy szakértőinknek szóló kérdését ne kommentben tegye fel! Használja helyette a kérdés-válasz funkciót, kérdésében hivatkozzon az érintett írásra, lehetőleg annak URL-jét is megadva. A választ csak így tudjuk garantálni. Köszönjük!
Az Adózóna moderálási alapelveit ITT találja.




További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Külföldi részvényjuttatás kezelése a társasági adóban

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Elengedett pótbefizetés adókötelezettsége?

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Támogatás nyújtása/nem közcélú adomány

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink