adozona.hu
Airbnb-t üzemeltet a szomszéd és hangosan buliznak a vendégek? Így jelentheti
//test-adozona.hu/altalanos/Airbnbt_uzemeltet_a_szomszed_es_hangosan_bu_UJQEBX
Airbnb-t üzemeltet a szomszéd és hangosan buliznak a vendégek? Így jelentheti
Az Airbnb bejelentette, hogy szomszédsegítő telefonvonalat indít Magyarországon, olvasható az Airbnb által kiadott közleményben.
A szomszédsegítő vonal olyan szolgáltatás, amit bárki igénybe vehet, aki a szomszédjában lévő Airbnb-lakásban problémát észlel. A szomszédok ezen az oldalon kérhetnek hívást a cég munkatárásaitól, akik legkésőbb egy órán belül visszahívják a bejelentőt. A szolgáltatás magyar nyelven is elérhető.
Vladimir Beroun, az Airbnb közpolitikai vezetője ennek kapcsán elmondta: „az Airbnb házigazdáinak túlnyomó többsége kiváló szomszéd, aki betartja a közösségi együttélés szabályait. Ugyanakkor gyorsan és határázottan kívánunk fellépni minden olyan házigazdával szemben, aki a szabályokat megszegi, és a szomszédsegítő vonal pontosan ezt teszi lehetővé számunkra. Az Airbnb-nél nem toleráljuk az illegális vagy a környezetüket zavaró tevékenységeket, és szorosan együttműködünk a helyi hatóságokkal az információkérésekkel kapcsolatban.”
Míg a vészhelyzeteket és biztonságot érintő incidenseket továbbra is a helyi hatóságoknak kell jelenteni, az Airbnb szomszédsegítő vonalának célja az azonnali panaszok – például egy engedély nélküli házibuli –, illetve hosszú ideje fennálló vagy visszatérő problémák kezelése. A szolgáltatás a már korábban létrehozott szomszéd (Neighbour) eszköz alkalmazására épül, amely lehetővé teszik a szomszédok számára, hogy szöveges panaszokat küldjenek a cég számára, amelyeket az Airbnb munkatársai kezelnek. Az Airbnb az összes, ezen a csatornán beérkező panaszt kivizsgálja.
Bár a koronavírus-járvány miatt Európában még mindig lezárások vannak érvényben, az Airbnb-közösség és a lakosság egészsége továbbra is kiemelt prioritás az Airbnb számára. 2020-ban az Airbnb azonnal betiltott minden házibulit, és kötelező koronavírus elleni biztonsági intézkedéseket vezetett be, amelyeket az Airbnb összes vendéglátójának és vendégének be kell tartania az egészség védelme és a felelősségteljes turizmus érdekében.
Mindezen felül az Airbnb jelenleg azon dolgozik, hogy 50 százalékkal növelje az ügyfélkapcsolati munkatársainak számát, hogy az utazási korlátozások feloldását követően a lehető legjobb minőségű szolgáltatást nyújtsuk a házigazdák és vendégek közösségének. Az 50 százalékos létszámnövelés a teljes, globális szintre értendő, és a nap 24 órájában fenn fogjuk tartani a közösségünknek nyújtott szolgáltatásainkat.
Hozzászólások (0)