hourglass_empty Ez a cikk több mint 30 napja íródott, ezért előfordulhat, hogy a benne lévő információk már nem aktuálisak! Témába vágó friss cikkekért használja a keresőt

Airbnb-t üzemeltet a szomszéd és hangosan buliznak a vendégek? Így jelentheti

  • adozona.hu

Az Airbnb bejelentette, hogy szomszédsegítő telefonvonalat indít Magyarországon, olvasható az Airbnb által kiadott közleményben.

A szomszédsegítő vonal olyan szolgáltatás, amit bárki igénybe vehet, aki a szomszédjában lévő Airbnb-lakásban problémát észlel. A szomszédok ezen az oldalon kérhetnek hívást a cég munkatárásaitól, akik legkésőbb egy órán belül visszahívják a bejelentőt. A szolgáltatás magyar nyelven is elérhető.

Vladimir Beroun, az Airbnb közpolitikai vezetője ennek kapcsán elmondta: „az Airbnb házigazdáinak túlnyomó többsége kiváló szomszéd, aki betartja a közösségi együttélés szabályait. Ugyanakkor gyorsan és határázottan kívánunk fellépni minden olyan házigazdával szemben, aki a szabályokat megszegi, és a szomszédsegítő vonal pontosan ezt teszi lehetővé számunkra. Az Airbnb-nél nem toleráljuk az illegális vagy a környezetüket zavaró tevékenységeket, és szorosan együttműködünk a helyi hatóságokkal az információkérésekkel kapcsolatban.”

Míg a vészhelyzeteket és biztonságot érintő incidenseket továbbra is a helyi hatóságoknak kell jelenteni, az Airbnb szomszédsegítő vonalának célja az azonnali panaszok – például egy engedély nélküli házibuli –, illetve hosszú ideje fennálló vagy visszatérő problémák kezelése. A szolgáltatás a már korábban létrehozott szomszéd (Neighbour) eszköz alkalmazására épül, amely lehetővé teszik a szomszédok számára, hogy szöveges panaszokat küldjenek a cég számára, amelyeket az Airbnb munkatársai kezelnek. Az Airbnb az összes, ezen a csatornán beérkező panaszt kivizsgálja.

Bár a koronavírus-járvány miatt Európában még mindig lezárások vannak érvényben, az Airbnb-közösség és a lakosság egészsége továbbra is kiemelt prioritás az Airbnb számára. 2020-ban az Airbnb azonnal betiltott minden házibulit, és kötelező koronavírus elleni biztonsági intézkedéseket vezetett be, amelyeket az Airbnb összes vendéglátójának és vendégének be kell tartania az egészség védelme és a felelősségteljes turizmus érdekében.

Mindezen felül az Airbnb jelenleg azon dolgozik, hogy 50 százalékkal növelje az ügyfélkapcsolati munkatársainak számát, hogy az utazási korlátozások feloldását követően a lehető legjobb minőségű szolgáltatást nyújtsuk a házigazdák és vendégek közösségének. Az 50 százalékos létszámnövelés a teljes, globális szintre értendő, és a nap 24 órájában fenn fogjuk tartani a közösségünknek nyújtott szolgáltatásainkat.

Hozzon ki többet az Adózónából!
Előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink teljes terjedelmükben olvashatják cikkeinket, emellett többek között elérik a Kérdések és Válaszok archívum valamennyi válaszát, és kérdezhetnek szakértőinktől is.

Hozzászólások (0)

Új hozzászólás

Kérjük, hogy szakértőinknek szóló kérdését ne kommentben tegye fel! Használja helyette a kérdés-válasz funkciót, kérdésében hivatkozzon az érintett írásra, lehetőleg annak URL-jét is megadva. A választ csak így tudjuk garantálni. Köszönjük!
Az Adózóna moderálási alapelveit ITT találja.




További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Külföldi részvényjuttatás kezelése a társasági adóban

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Elengedett pótbefizetés adókötelezettsége?

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Támogatás nyújtása/nem közcélú adomány

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink