hourglass_empty Ez a cikk több mint 30 napja íródott, ezért előfordulhat, hogy a benne lévő információk már nem aktuálisak! Témába vágó friss cikkekért használja a keresőt

Közkívánatra ismétlünk! - Gyakorlati képzés a cégkapuról és az elektronikus ügyintézésről

  • adozona.hu

Jelentkezzen most, 30%-os előrendelési kedvezménnyel! - 2019 január 1-jétől a teljes körű elektronikus ügyintézés már minden gazdálkodó szervezet számára kötelező. A Cégkapu használata már ma is sok kérdést vet fel, de a januári kötelező indulás sokak számára okozhat még nehéz pillanatokat. Az Adózóna és a System Média Kft. közös rendezvényen mutatja be a legfontosabb gyakorlati tudnivalókat.

A cégek számára az elektronikus ügyintézés lesz 2019. januártól az egyetlen út a hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot, és ez fordítva is igaz.

Ismerje meg a rendszer működését és az új beállítási lehetőségeket gyakorlati bemutatónkon keresztül, és tájékozódjon a folyamatosan változó jogszabályi környezetről is!

Elektronikus ügyintézés, cégkapus szolgáltatások 2019. – Változások, aktualitások – Gyakorlati Bemutató

Gyakorlati képzésünket minden gazdálkodó szervezetnek ajánljuk:

  • operatív vezetőinek,
  • cégkapu megbízottaknak,
  • gazdasági vezetőinek,
  • könyvelőinek.

Főbb témakörök:

Az elektronikus ügyintézés keretszabályai – Elvek az e-ügyintézésben – Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben – E-ügyintézésre kötelezettek köre – Azonosítás – Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely) – Rendelkezési Nyilvántartás – Személyre Szabott Ügyintézési Felület – Dokumentum hitelesítés – Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír) – Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz – Alkalmazandó jogszabályok – Képviseleti átmeneti időszak – Kötelező cégkapu használat adóügyekben is – Jogosultság vizsgálat – Címzési elvek – ePapír-szolgáltatás – SZÜF ügyintézési példák – Önkormányzati, hivatali portál – ÁNYK küldés cégkapun – A Hiteles ePostafiók működése (tárhelyek, dokumentumkezelés stb.) – Tárhely adminisztrációs felület (ügykezelők, korlátozott hozzáférésű címkék, automatikus címkézési szabályok, vevénykezelés) – ugyfelkapu.gov.hu – Konzultáció

Előadók:

dr. Tóth Gábor főosztályvezető-helyettes NAV Központi Irányítása, Adóügyi Főosztály
Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.

Helyszín, időpont:

2019. február 18. (hétfő), 10-15-ig, regisztráció 9:00 órától!
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)

Jelentkezzen most, és ismerje meg a cégkapu kezelőfelületét, az elektronikus ügyintézés gyakorlati buktatóit!
2019. február 11-ig 30%-os előrendelési kedvezménnyel!

Az Adózóna aktív előfizetői további kedvezményt kapnak a rendezvény árából.
Ennek a feltételeiről emailben értesítjük ki az érintetteket.

*Jelentkezési feltételek:
A rendezvényt a HVG Kiadó Zrt. és a System Media kft. közösen szervezi. A lebonyolítást a HVG Kiadó Zrt. megbízásában a System Media Kft. végzi.
A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a rendezvény lebonyolításával megbízott System Media Kft. által kiküldött számla alapján, az ő bankszámlaszámukra (SBERBANK: 14100237-10421849-01000004) szíveskedjen utalni.
Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig (T: 1-787-7570; Email: szervezes@systemmedia.hu. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. Ebéd külön igényelhető: 3 290 Ft + áfa /fő áron!

A rendezvény szervezése a HVG Kiadó ZRT. és a System Media Kft. közös adatkezelésével történik.
Az online jelentkezéssel a jelentkező a HVG Kiadó Zrt. jogi és adatvédelmi nyilatkozatát és a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát egyaránt elfogadja, a jelentkezés során megadott adatait a rendezvénnyel kapcsolatos kommunikáció lebonyolítása érdekében mindkét cég rendelkezésére bocsátja, és tudomásul veszi a felvétel rögzítésével kapcsolatos tájékoztatásunkat.
A HVG Kiadó Zrt. jogi adatvédelmi nyilatkozatát itt olvashatja el: >>>
A System Media adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

Hozzon ki többet az Adózónából!
Előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink teljes terjedelmükben olvashatják cikkeinket, emellett többek között elérik a Kérdések és Válaszok archívum valamennyi válaszát, és kérdezhetnek szakértőinktől is.

Hozzászólások (0)

Új hozzászólás

Kérjük, hogy szakértőinknek szóló kérdését ne kommentben tegye fel! Használja helyette a kérdés-válasz funkciót, kérdésében hivatkozzon az érintett írásra, lehetőleg annak URL-jét is megadva. A választ csak így tudjuk garantálni. Köszönjük!
Az Adózóna moderálási alapelveit ITT találja.




További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Külföldi részvényjuttatás kezelése a társasági adóban

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Elengedett pótbefizetés adókötelezettsége?

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Támogatás nyújtása/nem közcélú adomány

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Együttműködő partnereink