adozona.hu
NAV-útmutató az ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerről
//test-adozona.hu/adozas_rendje/NAVutmutato_az_ugyfeltajekoztato_es_ugyinte_DLZKDU
NAV-útmutató az ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerről
Tájékoztatót tett közzé honlapján a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszerre vonatkozó tudnivalókról.
A NAV telefonos tájékoztató és ügyintéző rendszerei 2022 júliusától közös rendszerbe kerültek, így ettől az időponttól a NAV Infóvonalán kérhető mind általános mind egyedi ügyekben tájékoztatás, valamint meghatározott ügykörökben azonosításhoz kötött ügyintézés is kezdeményezhető. Az ügyintézési és az egyedi tájékoztatási lehetőségek körében változás nem történt.
A tájékoztatóban részletezi az adóhatóság, hogy milyen ügyek intézhetők telefonon, mik a szolgáltatás igénybevételének feltételei, és ismerteti az ügyintézés gyakorlatát.
Hozzászólások (0)