adozona.hu
Az elektronikus ügyintézés és kapcsolattartás általános szabályai adóügyekben
//test-adozona.hu/adozas_rendje/Az_elektronikus_ugyintezes_es_kapcsolattart_E7AS0J
Az elektronikus ügyintézés és kapcsolattartás általános szabályai adóügyekben
Tájékoztatót tett közzé honlapján a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az elektronikus ügyintézési eljárási szabályokról.
Bárkinek van tehát lehetősége az elektronikus ügyintézésre és kapcsolattartásra, aminek azonban fontos szabályai vannak az adatbiztonság, az ügyfelek egyértelmű azonosítása és egyéb tényezők miatt. A NAV ezeket ismerteti információs füzetében.
Tartalom:
1. Mit jelent az elektronikus ügyintézés a gyakorlatban?
2. Ügyfél-azonosítási feltétel
3. Elektronikus postázás, tárhely
4. A kötelező elektronikus kapcsolattartás
5. Kézbesítés a tárhelyre
6. Küldés a tárhelyről
7. Kinek kötelező az elektronikus kapcsolattartás?
8. Kinek van joga az elektronikus kapcsolattartásra?
9. Hogyan tart a NAV elektronikusan kapcsolatot azzal, akinek ez nem kötelező?
10. Beküldött elektronikus iratok hitelesítése, aláírása
a) Elfogadható elektronikus aláírások (bélyegzők)
b) Hitelesítés AVDH-val
11. Irányadó jogszabályok
Hozzászólások (0)