18 találat a(z) közösségi oldal cimkére

Vigyázat, közösségi oldalakon is vizsgálódik a versenyhivatal! Cikk

A közösségi médiában megjelenő kommunikációs tartalmakat is vizsgálni fogja a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), mivel a fogyasztó sokszor nem tudja eldönteni az ott megjelenő tartalomról, hogy az fizetett reklám, vagy csak például egy közéleti szereplő megosztása egy termékről, illetve szolgáltatásról – mondta Juhász Miklós, a GVH elnöke szerdán az M1 aktuális csatornán.

Facebook, Twitter, magánlevelezés munkaidőben: mit lehet, és mit nem? Cikk

Megtiltható-e, hogy a munkavállaló munkaidőben magáncélú levelezéseket folytasson? Kifogásolható-e, ha a dolgozó munkaidőben lájkolja barátai fotóit, de egyébként a munkaköri feladatait határidőben és megfelelően ellátja? Mit tehet a munkáltató, ha az igazoltan beteg dolgozó keresőképtelensége alatt a családi nyaralásról tölti fel a fényképeket?

Így okozhatnak kárt a munkavállalók Cikk

Í munkavállalót tekintik a legfőbb kockázatnak a hazai vállalatvezetők az új médiaeszközök használata miatt; akár a vállalat hírneve és biztonsága is elbukhat egyetlen munkavállaló online viselkedésén, az adatszivárgás pedig súlyos gazdasági károkat okozhat – írja Wikitech.hu.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Temetési segély összege

Surányi Imréné

okleveles közgazda

Csoportos hipa

Szipszer Tamás

adószakértő

Egyéni vállalkozó által nyújtott adomány

Szipszer Tamás

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 July
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Együttműködő partnereink