3 találat a(z) szkennelés cimkére
Öt hasznos tudnivaló az elektronikus ügyintézéshez Cikk
Az adózók számos kihívással szembesülnek az adóhatósággal történő elektronikus kapcsolattartás során: határidőket késnek le, hibásan vagy hiányosan adják be jogorvoslati kérelmeiket. A Deloitte Legal ügyvédjei összegyűjtötték a legfontosabb tanácsokat a sikeres elektronikus ügyintézéshez.
Munkaügyi dokumentációk Kérdés
Tisztelt Adózóna! Cégünk költözés előtt áll, így szeretne megszabadulni a "fölöslegessé" vált papíroktól. Beszkennelt dokumentumok (munkaügyi papírok) elégségesek-e egy esetleges munkaügyi ellenőrzéshez vagy az eredeti dokumentumokat kell megőrizni, papír alapon? A jelenléti ívek, szabadságos tömbök kiselejtezhetőek-e? Ha igen, akkor mennyi idő után lehet kiselejtezni? Lehet-e beszkennelni és digitálisan megőrizni? Vagy ezeket is papíron kell "örök" életre megőrizni? Köszönettel.
Megbízási szerződés: szkennelve is jó, vagy csak eredeti aláírásokkal? Cikk
Mi számít elfogadható bizonylatnak? Elegendő-e, ha a megbízási szerződést aláírja a megrendelő, azt szkennelve elküldi a szállítónak, aki aláírva visszaküldi, vagy eredeti aláírásokkal ellátott szerződést kell a számla mellé csatolni? – kérdezte olvasónk. Dr. Verbai Tamás, a HÍD Adószakértő és Pénzügyi Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója válaszolt.