26 találat a(z) online értékesítés cimkére
Digitális termék online értékesítése – számla, vagy nyugta? Kérdés
Saját készítésű termékek értékesítése Kérdés
Vizsgálatot indított a Wizz Airrel szemben a versenyhivatal Cikk
Vizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air légitársasággal szemben, mivel a versenyhivatal feltételezi, hogy a társaság megtévesztéssel tereli feláras szolgáltatásai felé a fogyasztókat az online jegyvásárlás során – közölte a GVH.
Online értékesítés katásként: bajban lehet, aki nem figyel erre Cikk
Elállhat-e az eladástól a katás egyéni vállalkozás, ha cég nevében vásárolna tőle valaki az online platformján? – kérdezte olvasónk. Szipszer Tamás adószakértő válaszolt.
Új kata – mit tehetek, ha egy cég vásárol tőlem? Kérdés
Felülvizsgált VBER és vertikális iránymutatások lépnek hatályba 2022. június 1-jén Cikk
Az Európai Bizottság május 11-én elfogadta az új vertikális csoportmentességi rendeletet (a továbbiakban: VBER) és az új vertikális iránymutatásokat (a 2010-es szabályok alapos értékelését és felülvizsgálatát követően), melyek 2022. június 1-jén lépnek hatályba – írja honlapján a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).
Online értékesítés Kérdés
Távértékesítés áfája Kérdés
Webshopot indítana? Ezeket a lépéseket nem szabad kihagyni Cikk
Önálló vállalkozás indításakor – a trendeket figyelembe véve – érdemes azonnal az online térben értékesíteni, és saját webshoppal indulni.
Online értékesítőhelyek adatszolgáltatása, határon átnyúló adótervezés: DAC 6 és DAC 7 Cikk
Az Európai Unió közigazgatási együttműködéséről szóló irányelvet bemutató cikksorozatunk befejező részében a két utolsó pillér, a DAC 6 és a DAC 7 szabályait foglaljuk össze, felidézve az év elején a témában megjelent korábbi cikkeinkben írottakat.
Angol vállalkozás tb-kötelezettsége Kérdés
Egyéni vállalkozó külföldi értékesítése Kérdés
Az online piactereken értékesítenének a kkv-k, de nincs elég szakember Cikk
A pandémia alatt a kkv-k több mint harmada növelte eladásait az online piactereken – derül ki a GKI és az eMAG reprezentatív kutatásából. A felmérésben többek között azt vizsgálták, hogy a hazai kis- és középvállalkozások hogyan tudtak alkalmazkodni a koronavírus-járvány miatti állapotokhoz, milyen a digitális felkészültségük és milyen lépéseket tettek az online értékesítésre való átállás érdekében. A válaszadók 63 százalékánál felértékelődött az internetes piactereken való értékesítés, azonban mindössze 10 százalékuk érzi úgy, hogy az átlagnál magasabb a digitális felkészültsége. A kutatásból az is kiderül, hogy bár a megkérdezettek háromnegyede felismerte, hogy a digitalizáció a kulcs a koronavírus okozta gazdasági nehézségek leküzdésére, több mint felük (54 százalék) nem tud fejleszteni ezen a téren a humán erőforrás hiánya miatt, a kitöltők közel negyede pedig ebből az okból webáruházat sem üzemeltet. A vizsgált kkv-k több mint felénél a digitalizációért és a közösségimédia-felületek kezeléséért a tulajdonos egy személyben felel.
A karantén alatt játszottunk: a Lego 7 százalékkal növelte bevételét az első félévben Cikk
Hét százalékkal nőtt a dán Lego építőjáték-gyártó csoport bevétele az első fél évben, mert megugrott az online értékesítés, miközben a játékboltok döntő része egy időre bezárt a koronavírus-járvány miatt.
Elindult az agrárkamara élelmiszerkereskedelmi online piactere Cikk
Már működik a NAK Piactér oldal (www.nak.hu/piacter), amely olyan – termékkörökre, mennyiségre, rendelkezésre állás rendszerességére, földrajzi területre és egyéb keresési feltételekre szűrhető – felület, amely lehetővé teszi az élelmiszertermelők, -előállítók, illetve a kereskedők, felvásárlók közötti közvetlen kapcsolatfelvételt – írja az üzletem.hu.