145 találat a(z) ügyfélkapu cimkére
Figyelem, éjjel nem lesz elérhető az ügyfélkapu! Cikk
Karbantartás miatt nem lesz elérhető a kormányzati portál és ügyfélkapu január 8-án 22:00 óra és 2018. január 9-én 01:00 óra között – tudatta honlapján a NAV.
Vigyázat! Üzemszünet lesz holnap Cikk
A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2017. december 16-án 09:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető – írja a nav.gov.hu.
Vigyázat, holnap karbantartás! Cikk
A NISZ munkatársai a kormányzati portálhoz és az ügyfélkapuhoz kapcsolódóan 2017. október 28-án (szombaton) 13:00 óra és 21:00 óra között karbantartást végeznek.
Figyelem, üzemszünet lesz a NAV-nál Cikk
A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2017. szeptember 23-án 13:00 óra és 2017. szeptember 24-én 01:00 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető, közölte a NAV.
Külföldi ügyvezető cégkapus regisztrációja Kérdés
20 éve Magyarországon élő német állampolgár cégkapus regisztrációját sem tudjuk elvégezni, mert állítólag nem tudja őt azonosítani a rendszer. 20 éve Magyarországon fizet szja-t, járulékokat stb. és nem a minimálbér után! Az ügyfélkapu fennállása óta van ügyfélkapuja, személyesen volt adatot egyeztetni a NAV-nál, azért, hogy tökéletesen egyezzenek az eBEV-ben nyilvántartott adatai a központi adatnyilvántartásban szereplő adatokkal. Mégsem tudunk regiszrálni. A legjobb az egészben, hogy nem is tudjuk, hogy hova fordulhatunk a problémával.
Szeretne kapni az szja 1 százalékából? Regisztráljon a NAV-nál! Cikk
Letölthető a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) internetes honlapjáról a 17EGYREG jelű adatlap, amelyet előzetes regisztráció céljából, 2017. október 2-áig azon civil szervezeteknek kell – kizárólag elektronikus úton, az ügyfélkapun keresztül – benyújtaniuk a NAV-hoz, amelyek a 2018. rendelkező évtől igényt tartanak a rendelkező magánszemélyek által felajánlott szja egy százalékos összegekre, és még nem regisztráltak.
Cégkapu - módosítás Kérdés
Tisztelt Szakértő! Lehet-e a későbbiek folyamán módosítani a cégkapu regisztráción, és ha igen, akkor hogyan? Arra gondolok, hogy a most regisztrált cégkapu megbízott ügyvezető személyében változás következik be, lehet-e új megbízottat megjelölni vagy a mostani mellé felvenni újabb megbízottakat? Ha a most megadott e-mail címet szeretné később módosítani a vállalkozás, akkor erre van (lesz) lehetőség? Az ügyfélkapus regisztrációval beléphet az ember egy internetes felületre, de a cégkapus regisztrációval is van (lesz) ilyen lehetőség? Az ügyfélkapuhoz tartozik az EGYKE nyomtatvány, amin lehet új, illetve változást bejelenteni, a cégkapuhoz rendelnek valamilyen hasonló megoldást? Válaszát előre is köszönöm!
Hivatali kapu Kérdés
Tisztelt Szakértők! Kérem, magyarázzák el (egy kft. esetében), hogy igazából mi a különbség az ügyfélkapu, a cégkapu, hivatali kapu között! Egy cégnek van már ügyfélkapuja, cégkapuja, kell-e hivatali kapu is? Tisztelettel : Arany Tamás
Cégkapu Kérdés
Tisztelt Szakértő! Egyéni vállalkozóknak is szükséges a cégkapunyitás? Értelmezésem szerint nem, hiszen legtöbb vállalkozó rendelkezik saját ügyfélkapuval, hiszen a vállalkozói tevékenységet csak így kezdheti meg. Egy megerősítést megköszönnék. És hogy ezzel kapcsolatban más jelentési kötelezettségük van-e nekik? Köszönöm előre is. Fazekasné
Társasházi számvitel és beszámoló Kérdés
Tisztelt Szakértő! Az alábbi linken olvasható "Társasház, lakásszövetkezet számvitele: figyeljen a változásokra!" merült fel kérdésem. http://adozona.hu/szamvitel/Tarsashaz_lakasszovetkezet_konyvvezetese_be_4WAJW0 Egy 90 lakásos társasház működését és gazdálkodását egy 3 tagú intézőbizottság biztosítja. Bevételei csak a közös költség és a szabad közös tulajdonú helyiségek bérbeadása. Erről szabályos számla készül (fizetendő összeg=bérleti díj-15% szja). A bérbeadás jövedelméből éves bevallás készül. Könyvelését egy könyvelőiroda (kettős könyvvitellel), számvizsgáló-bizottsági tevékenységet független vállalkozás végzi. A társasház az éves beszámolóját egyedi formában, részletesen, a lakók legjobb megértése érdekében készíti. Kell-e a társasháznak számviteli szabályok szerinti éves beszámolót is készíteni, és közzétenni? Az IB elnöknek van ügyfélkapus regisztrációja. Ha az egyéni vállalkozóknak nem kell cégkapu regisztráció, jól gondolom, hogy az ilyen működésű társasházaknak sem kell? Ha a társasház működését egy erre alakult, közös képviseletet ellátó cég (kft., bt. stb.) biztosítja, nyilván saját magára kell az ügyfélkapu, de a társasház ekkor is kivétel lehet? Köszönettel: Ágnes
Cégkapu űrlapos regisztrációval Kérdés
Tisztelt Szakértő! Megerősítést kérek: Ha jól értem a cégkapu regisztrációt, akkor 1. amennyiben a cég képviselőjének van ügyfélkapuja, akkor egyszerűsített módon végezhető a regisztráció, ahogy ez az útmutató tartalmazza https://www.konyvelozona.hu/cegkapu-regisztracio-utmutato-segedlet/, 2. ha nincs a cégvezérnek ügyfélkapuja, akkor az űrlapos kitöltést kell végigcsinálni, meghatalmazottként az alábbi leírás 5.1.1. pontja szerint, csatolmányokkal (aláírásminta, cégkivonat, meghatalmazás szkennelve) . http://ekozig.mo.hu/sites/default/files/Cegkapu_regisztracio_alkalmazas_felhasznaloi_leiras.pdf - A cégvezető nem tud ügyfélkaput nyitni, mert külföldön van, ám szkennelt iratok küldése megoldható onnan is. Ha civil szervezet az űrlapos regisztrációt indítja (egyszerűsített mód náluk nem alkalmazható), ott is kell csatolmány: Aláírásminta, cégkivonat, ennek mi a megfelelője a civil szervezetnél? Mi lehet egyesületnél, alapítványnál a képviseleti jogát igazoló teljes bizonyító erejű magánokirat? Cégkivonat helyett megfelel-e, ha innen lehet dokumentumot kreálnak PDF-ben, : http://birosag.hu/allampolgaroknak/civil-szervezetek/civil-szervezetek-nevjegyzeke-kereses Vagy a bíróság pecsétjével ellátott alapító okiratot szkennelni, ez a megoldás? Válaszát előre is köszönöm.
Cégkapu ügyrendi kérdések Kérdés
Tisztelt Szakértő! 1. A cégkapu regisztrációban megadandó e-mail cím kötelezően azonos-e a cégjegyzékben/cégnyilvántartásban már szereplő e-mail címmel? (T.i. esetünkban a cégalapításkor megadott e-mail-címet időközben szolgáltató átnevezte, habár működik a régi is, célszerűbb lenne az újat használni. De ezen felül is: a jövőben szívesebben használnánk a cégjegyzékben megadottól teljesen független e-mail szolgáltatást a cégkapus kommunikációhoz.) 2. A könyvelő által a cég nevében intézett bevallások, mérleg, bejelentések benyújtását mennyiben érinti a cégkapu bevezetése? Emiatt be kell-e jelenteni a könyvelőt cégkapu meghatalmazottként? (Háttér: a kitöltés / benyújtás az ABEV alkalmazás-környezetben történik és eddig a könyvelő ügyfélkapujára épült. Így marad a jövőben is?) 3. Önálló (tehát NEM EGYÜTTES!) képviseletre jogosult két ügyvezető esetén a második képviseletre jogosult vezető hogyan kaphat hozzáférést és ÖNÁLLÓ ÜGYINTÉZÉSI LEHETŐSÉGET a cégkapu felülethez/felületen? Köszönettel várom szíves válaszát! Gyurasics Tamás
Kezdő egyéni vállalkozó Kérdés
Tisztelt Szakértő! Kezdő egyéni vállalkozó hibásan állított be két dolgot az ügyfélkapus nyilvántartásba-vételnél: az áfafizetésnél az általános szabályokat választotta alanyi mentes helyett és főállásúként jelentkezett be, holott 36 órát meghaladó alkalmazásban áll. Van-e lehetőség ezeket javítani, és ha igen, akkor ennek mi a módja? Köszönöm válaszát
Cégek cégkapu regisztrációja Kérdés
Könyvelőként kérdezem (ismerve a cégeket), hogy ez a kötelezettség ugye nem a könyvelőket terheli? Ha a cégvezetőnek már van ügyfélkapus regisztrációja a cégére is, el kell-e végeznie ezt a regisztrálási folyamatot? Köszönöm válaszukat tisztelettel Csobán Tiborné
Ma és holnap karbantartás az Ügyfélkapun és a Kormányzati Portálon Cikk
A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2017. július 24-én 22:00 óra és 2017. július 25-én 02:00 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető.