145 találat a(z) ügyfélkapu cimkére
Így kérheti szja-bevallási tervezetét Cikk
Március 18-áig akár sms-ben is kérhetik az szja-bevallási tervezetük postázását az adóhatóságtól azok, akiknek nincs ügyfélkapu-regisztrációjuk – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) szerdán az MTI-vel.
Karbantartás a kormányzati portálon és az ügyfélkapun Cikk
Nem lesz elérhető a kormányzati portál és az ügyfélkapu karbantartás miatt – közölte honlapján a NAV.
Adóbevallási tervezet: március közepétől közli a NAV Cikk
Március 15-étől érhetők el a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján vagy a magyarorszag.hu kormányzati portálon keresztül az adóhatóság által elkészített adóbevallási tervezetek – közölte a NAV. Akinek nincs ügyfélkapuja, március 18-áig kérheti sms-ben vagy levélben a tervezet postázását, utána már csak személyesen, az ügyfélszolgálatokon lehet hozzájutni.
Elindult az idei eSZJA rendszer, működik a bevalláskitöltő Cikk
Minden aktuális bevallási információ elérhető a NAV honlapján, sőt, akik teljes egészében maguk készítik bevallásukat, már hozzáférhetnek a 18SZJA webes kitöltő programhoz – tájékoztat az adóhatóság. A NAV ebben az évben a magánszemélyeken túl már az egyéni vállalkozóknak is készít adóbevallási tervezetet, a mezőgazdasági őstermelőkhöz és az áfafizetésre kötelezett magánszemélyekhez hasonlóan.
Egyéni vállalkozó ügyfélkapus bevallása Kérdés
Tisztelt Szakértő! 2019. 01. 01-jétől az egyéni vállalkozó adóbevallásait csak a saját ügyfélkapuján keresztül lehet majd továbbítani, vagy a könyvelő továbbra is az "Egyke" bejelentés szerint jogosult-e azok beküldésére? Válaszát köszönöm szépen.
Karbantartás lesz a kormányzati portálon és az ügyfélkapun Cikk
A kormányzati portál és az ügyfélkapu 2018. december 8-án 09:00 óra és 15:00 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető – írja honlapján a NAV.
Karbantartás lesz a kormányzati portálon és az ügyfélkapun Cikk
A kormányzati portál és ügyfélkapu 2018. november 24-én 09:00 óra és 21:00 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető – írja honlapján a NAV.
Ne halogassa ügyfélkapus dolgait, karbantartás lesz! Cikk
Karbantartás miatt nem lesz elérhető a kormányzati portál és ügyfélkapu 2018. október 27-én 09:00 óra és 21:00 óra között. Október 28-án éjjel pedig az OTP Bank rendszerének karbantartása miatt nem lesz elérhető az internetes fizetési szolgáltatás – hívja fel a figyelmet az adóhatóság.
Ügyfélkapu, cégkapu Kérdés
Tisztelt Szakértő! Szeretnénk információt kérni a tárgyban említett kapcsolattartási lehetőségekről a NAV-val. Új vállalkozás indításaként a tulajdonos és az ügyvezető igazgató rendelkezik ügyfélkapuval, de erre a személyes, például magánszemélykénti értesítései is jönnek. A cégkapuval lehetősége van-e rá, hogy a céget könyvelő iroda csak a vállalkozás értesítéseit kapja meg, tehát különválasztható-e a kettő? Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!
Ismét karbantartás lesz a kormányzati portálon és az ügyfélkapun Cikk
Kedden estétől szerda reggelig a NAV elektronikus rendszerét is érintő karbantartás lesz, közölte az adóhatóság.
Karbantartás az OTP-nél és a kormányzati portálon Cikk
Vasárnap karbantartás miatt lesz az OTP Banknál, továbbá a kormányzati portálon és az ügyfélkapun, közölte honlapján a NAV.
Üzemszünet lesz az ügyfélkapun és a NAV rendszerében Cikk
A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2018. szeptember 15-én 09:00 óra és 17:00 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető.
Üzemszünet lesz a kormányzati portálon Cikk
Karbantartás miatt üzemszünet lesz a kormányzati portálon, közölte a NAV.
Üzemszünet a Kormányzati Portálon és az Ügyfélkapun. Cikk
Július 14-én karbantartás lesz a Kormányzati Portálon és az Ügyfélkapun, közölte a NAV.
Online regisztráció Kérdés
Tisztelt Szakértő! Könyvelő vagyok. Az ügyfél nem tud vagy nem akar az online rendszerben regisztrálni, ezért átháritja ezt a feladatot a könyvelőre. Így a könyvelő a saját ügyfélkapujával regisztálja a céget, ekkor az elsődleges felhasználó a könyvelő lesz, aki viszont nem számláz, tehát semmi köze nem lesz a számlázó programhoz. Ezért másodlagos felhasználókat kell létrehozzon, akik számlázni fognak, és kapják a saját e-mail cimükre a válaszüzeneteket, illetve a saját felhasználó nevükkel és jelszavukkal tudnak lekérdezni. Jól gondolom-e, így működik-e a rendszer? Illetve van-e ennek kapcsán, amire felhívná a figyelmet? Ha több számlázó ember van, akkor annyi technikai felhasználót kell létrehozni, amennyi van, vagy csak egyet, mert egy céghez egy tartozik? Köszönöm előre is válaszát.