7 találat a(z) online kiskereskedelem cimkére
Megtorpant az online kiskereskedelem, visszaesettt a bankkártyás tranzakciók száma Cikk
Az idei II. negyedévben mind értékben, mind a vásárlások számában visszaesett az online boltokban bankkártyával fizetett tranzakciók száma az év első három hónapjához képest. Ennek ellenére minden 5. bankkártyával itthon fizetett forintot webshopokban költünk el – derül ki a BiztosDöntés.hu összeállításából.
GVH: a fogyasztók keveset tudnak a webáruházak adatgyűjtési és adatkezelési gyakorlatáról Cikk
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közzétette piacelemzését, amely az online kiskereskedők adatvagyonának keletkezését és szerepét járta körül. A versenyhatóság az elemzés alapján több javaslatot tett a fogyasztói bizalom erősítése, illetve a hazai kkv-k fejlesztése érdekében – egyebek mellett vállalva egy tájékoztató anyag kidolgozását a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósággal történő együttműködés keretében.
GVH-kutatás: az adatvagyon szerepe az online kiskereskedelemben Cikk
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzést indít, hogy feltárja, miként keletkezik az online kiskereskedők adatvagyona, illetve milyen szerepet tölt ez be a webáruházak között folyó versenyben. A vizsgálat kiterjed arra is, hogy a fogyasztók mennyire vannak tisztában az adatgyűjtéssel és hogyan befolyásolja döntéseiket, olvasható a Gazdasági és Versenyhivatal oldalán.
Szárnyal a belföldi e-kereskedelem Cikk
A koronavírusnak köszönhetően rekordmértékű, éves összevetésben 34,8 százalékos bővülést, bruttó 355 milliárd forintos forgalmat ért el a belföldi e-kereskedelem az első 6 hónapban – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu szerdán közölt kutatásából.
Ügyvezetés, saját közreműködés Kérdés
Egyre többet vásárlunk az interneten keresztül Cikk
A hazai e-kiskereskedelem bruttó 625 milliárd forintos éves forgalmat ért el tavaly, amely mintegy 16 százalékkal haladta meg a 2018-as szintet; az online értékesítés adja a teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 6,3 százalékát a GKI Digital és az Árukereső felmérése szerint.
Bővült az online kiskereskedelmi piac, de csökkent az új belépők aránya Cikk
A magyarországi online kiskereskedelem tavalyi forgalma 16 százalékkal bővült az előző évhez képest, és elérte a 270 milliárd forintot – közölte a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, online kiskereskedelmi kutatássorozatának idei első felméréséből származó adatokat a két cég csütörtökön az MTI-vel.