17 találat a(z) kereskedelmi tevékenység cimkére

Székhelyen ellenőrizhető iratok, dokumentumok Kérdés

Kérem, foglalják össze, hogy a cég székhelyén milyen iratoknak, dokumentumoknak kell meglenni, amelyeket a NAV, vagy egyéb hatóságok helyszíni ellenőrzések alkalmával kérhetnek. A kft., amelyre vonatkozik a kérdés, egy kereskedelmi üzletet működtet a székhelyén, és online pénztárgéppel is rendelkezik. Alkalmazottak is dolgoznak a cégnél. Az iratőrzés helye is a cég székhelye. Kérem, térjenek ki a munkaügyi, törzsadattal kapcsolatos, és egyéb adóügyi iratokra is. Előre is köszönöm válaszukat!

Pénztárgép kötelező használata Kérdés

Vannak olyan vállalkozások, amelyeknek a tevékenységi körében olyan tevékenységek is szerepelnek, mint például kiskereskedelem, de ilyen tevékenységet még nem folytatnak. Ebben az esetben mi a teendő?

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Külföldi részvényjuttatás kezelése a társasági adóban

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Elengedett pótbefizetés adókötelezettsége?

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Támogatás nyújtása/nem közcélú adomány

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 September
H K Sze Cs P Sz V
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Együttműködő partnereink