17 találat a(z) kereskedelmi tevékenység cimkére
Székhelyen ellenőrizhető iratok, dokumentumok Kérdés
Kérem, foglalják össze, hogy a cég székhelyén milyen iratoknak, dokumentumoknak kell meglenni, amelyeket a NAV, vagy egyéb hatóságok helyszíni ellenőrzések alkalmával kérhetnek. A kft., amelyre vonatkozik a kérdés, egy kereskedelmi üzletet működtet a székhelyén, és online pénztárgéppel is rendelkezik. Alkalmazottak is dolgoznak a cégnél. Az iratőrzés helye is a cég székhelye. Kérem, térjenek ki a munkaügyi, törzsadattal kapcsolatos, és egyéb adóügyi iratokra is. Előre is köszönöm válaszukat!
Pénztárgép kötelező használata Kérdés
Vannak olyan vállalkozások, amelyeknek a tevékenységi körében olyan tevékenységek is szerepelnek, mint például kiskereskedelem, de ilyen tevékenységet még nem folytatnak. Ebben az esetben mi a teendő?