2 találat a(z) irodafelújítás cimkére
Irodafelújítás, bérleti díj betudása Kérdés
Költözéssel kapcsolatban felmerült járulékos költségek Kérdés
Tisztelt Szakértő! Röviden összefoglalva, egy több száz fős cégről beszélünk, ahol le fog járni a jelenlegi irodával fennálló bérleti szerződés. Már megvan az új iroda, ahova átköltözik, ami egy teljesen új épület, amit a cég maga fog a saját igényeinek megfelelően berendezni, kialakítani. A költözéssel kapcsolatban felmerülő költségek igen jelentősek. A kialakítással kapcsolatban felmerülő járulékos költségek lehetséges számviteli elszámolásával kapcsolatban szeretnék érdeklődni. A ténylegesen felmerült és a tervezett költségek az eszközként nyilvántartásba vehető berendezési tárgyakon felül: – belső desing megtervezése, – technikai feltételekkel kapcsolatban felmerülő konzultációs díj – project management resource cégen belül (a projekt lebonyolítására dedikált emberi erőforrás költsége) – a költöztetésbe bevont külső vállalkozó által számlázott project management szolgáltatási költségek. Ha jól gondolom, ezek a költségek nem aktiválhatók semmilyen eszközre, amelyet majd az új iroda használatba vételekor fogunk aktiválni. Ezek a költségek csak tárgyévi költségként számolhatók el, vagy van esetleg más lehetőség is? Válaszát előre is köszönöm!