• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Költözéssel kapcsolatban felmerült járulékos költségek

Tisztelt Szakértő! Röviden összefoglalva, egy több száz fős cégről beszélünk, ahol le fog járni a jelenlegi irodával fennálló bérleti szerződés. Már megvan az új iroda, ahova átköltözik, ami egy teljesen új épület, amit a cég maga fog a saját igényeinek megfelelően berendezni, kialakítani. A költözéssel kapcsolatban felmerülő költségek igen jelentősek. A kialakítással kapcsolatban felmerülő járulékos költségek lehetséges számviteli elszámolásával kapcsolatban szeretnék érdeklődni. A ténylegesen felmerült és a tervezett költségek az eszközként nyilvántartásba vehető berendezési tárgyakon felül: – belső desing megtervezése, – technikai feltételekkel kapcsolatban felmerülő konzultációs díj – project management resource cégen belül (a projekt lebonyolítására dedikált emberi erőforrás költsége) – a költöztetésbe bevont külső vállalkozó által számlázott project management szolgáltatási költségek. Ha jól gondolom, ezek a költségek nem aktiválhatók semmilyen eszközre, amelyet majd az új iroda használatba vételekor fogunk aktiválni. Ezek a költségek csak tárgyévi költségként számolhatók el, vagy van esetleg más lehetőség is? Válaszát előre is köszönöm!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1