2 találat a(z) egyszerűsített törlési eljárás cimkére
Alapítvány végelszámolása 2. Kérdés
Tisztelt Szakértő! Az előzőleg feltett kérdés folytatása. 2006-ban alakult, 0 forint vagyonnal rendelkező, körülbelül 5 éve nem működő alapítványt szeretnék megszüntetni. Összeszedtem az interneten, hogy mit kell csinálni, miket kell beadni. Azt szeretném kérni, ha valami hiányzik, vagy kérdésként írtam, arra válaszoljon. Kuratóriumi ülést kell összehívni, melynek döntenie kell.: – adóbevallásokról – záró mérlegről – vagyonfelosztási javaslatról – végelszámoló díjáról – iratok elhelyezéséről "Alapítvány nyilvántartásból való törlése iránti kérelmet" kell beadni, melyhez csatolni kell: – adóbevallásokat – beszámolókat – vagyonfelosztási javaslatot – kuratóriumi ülés jegyzőkönyvét – jelenléti ívet – az alapítvány iratanyagának elhelyezéséről szóló nyilatkozatot – végelszámoló nyilatkozatát a biztosítottak jogviszonyára vonatkozó nyugdíjbiztosítási adatokról. (ITT A NYUGDÍJBIZTOSÍTÁSI IGAZGATÓSÁGTÓL ÉS A NAV-TÓL IS KELL KÉRNI IGAZOLÁST, VAGY CSAK EGYIKTŐL VAGY EGYIKTŐL SEM?) MI AZ EGYSZERŰSÍTETT TÖRLÉSI ELJÁRÁS? Köszönettel: Fidler Gáborné
Alapítvány megszüntetése Kérdés
Tisztelt Szakértő! Egy körülbelül 5 éve nem működő alapítványt szeretnék megszüntetni, amelynek nincs vagyona. Az alapító meg tudja szüntetni vagy ügyvéd kell hozzá? Ha az alapító megszüntetheti, milyen papírt kell beadni? Olvastam, hogy van egyszerűsített törlési eljárás. Ez konkrétan mit jelent? Hol találok a megszüntetéssel kapcsolatban részletes leírást? Köszönöm a választ. Fidler Gáborné