3

Alapítvány végelszámolása 2.

Tisztelt Szakértő! Az előzőleg feltett kérdés folytatása. 2006-ban alakult, 0 forint vagyonnal rendelkező, körülbelül 5 éve nem működő alapítványt szeretnék megszüntetni. Összeszedtem az interneten, hogy mit kell csinálni, miket kell beadni. Azt szeretném kérni, ha valami hiányzik, vagy kérdésként írtam, arra válaszoljon. Kuratóriumi ülést kell összehívni, melynek döntenie kell.: – adóbevallásokról – záró mérlegről – vagyonfelosztási javaslatról – végelszámoló díjáról – iratok elhelyezéséről "Alapítvány nyilvántartásból való törlése iránti kérelmet" kell beadni, melyhez csatolni kell: – adóbevallásokat – beszámolókat – vagyonfelosztási javaslatot – kuratóriumi ülés jegyzőkönyvét – jelenléti ívet – az alapítvány iratanyagának elhelyezéséről szóló nyilatkozatot – végelszámoló nyilatkozatát a biztosítottak jogviszonyára vonatkozó nyugdíjbiztosítási adatokról. (ITT A NYUGDÍJBIZTOSÍTÁSI IGAZGATÓSÁGTÓL ÉS A NAV-TÓL IS KELL KÉRNI IGAZOLÁST, VAGY CSAK EGYIKTŐL VAGY EGYIKTŐL SEM?) MI AZ EGYSZERŰSÍTETT TÖRLÉSI ELJÁRÁS? Köszönettel: Fidler Gáborné


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1