5 találat a(z) call center cimkére
Banki adatokkal csaló társaság call centerét számolta fel a rendőrség Cikk
Első alkalommal sikerült felszámolnia a rendőrségnek egy banki adatokkal csalásokat elkövető társaság magyarországi call centerét – hangzott el a rendőrség csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján.
10 milliárd forintot csaltak ki a kiberbűnözők a magyar károsultaktól egy év alatt Cikk
Az elmúlt évben 10 milliárd forintot csaltak ki a kiberbűnözők a magyar károsultaktól az ESET adatai és becslése szerint, és ez az összeg évről évre nő. A bűnözők mindig újabb módszerekkel kísérleteznek, hogy megszerezzék a személyes és a banki adatokat.
Rövidesen megszünteti az ügyfélszolgálati várakoztatást a mesterséges intelligencia (AI) Cikk
A szolgáltatóknak megtakarítást, a fogyasztóknak jobb ügyfélélményt biztosít az új technológia. A már rendelkezésre álló technológiákhoz kapcsolódó kedvező tapasztalatok hatására az ügyfélszolgálat az egyik olyan terület, ahol a mesterséges intelligencia (AI) a közeljövőben a legnagyobb változásokat eredményezheti. A United Call Centers (UCC) piaci adatokra alapozott előrejelzése szerint néhány éven belül már Magyarországon is a tranzakciók döntő hányada automatizált, AI által irányított folyamatok mentén zajlik majd, különösen az olyan szabályozott területeken, mint a pénzügyi szolgáltatások, vagy éppen a logisztika – derül ki a UCC sajtótájékoztatójából.
Több mint félszázezer operátort foglalkoztatnak a hazai telefonos ügyfélszolgálatok Cikk
A multik mellett ma már egyre több KKV is kiszervezi a call centerét. Noha évtizedes távon a mesterséges intelligencia által vezérelt rendszerek a feladatok kétharmadát automatizáltan fogják megoldani, egyelőre az élő munkaerő meghatározó szerepet játszik az ügyfélszolgálati piacon. Magyarországon – az országban működő szolgáltató központok (SSC-k) érintett alkalmazottaival együtt – mintegy 60 ezer operátor dolgozik az itteni call centerek valamelyikében. Mivel a vállalatok egyre szélesebb köre bízza külső szolgáltatóra ezt a tevékenységét, a kiszervezett ügyfélszolgálati munkát végző cégek az automatizációs trend ellenére folyamatosan bővítik a létszámukat – olvasható a United Call Centers (UCC) sajtóközleményében.
Külképviselet – logisztikai szolgáltatás Kérdés
Egy német székhelyű, közösségi adószámmal rendelkező cég a Távol-Keletről árukat vásárol. Ez az áru közvetlenül a magyarországi kft. székhelyére érkezik. Az árukról szóló számlák, vámokmányok a német cég nevére szólnak. A magyarországi kft. az alábbi logisztikai feladatokat látja el - szerződés alapján - a német vállalkozás felé: - raktározás, tárolás, belső anyagmozgatás, call center üzemeltetés. (Call center: közösségen belüli országok cégeinek megkeresése a behozott termék eladására). A magyarországi telephelyen lévő áru a közösségen belüli vásárló számára innen kerül kiszállításra, annak teljes lebonyolítását a magyarországi cég végzi. Egyes árukat meg a magyarországi kft. vásárol meg, és értékesíti azt belföldre. Kérdéseink: - Logisztikai feladatok, mint szolgáltatásnyújtás közösségen belüli értékesítése áfamentes (áfalevonásra jogosító) tevékenységnek minősül-e, vagy az ingatlan fekvése szerinti besorolás alapján általános áfakulccsal adózik? - A német cégnek a közösségen belülre értékesített árut (melyet Magyarországról szállítanak) milyen áfatartalommal kell továbbszámláznia a tényleges vásárlónak?