1 találat a(z) televíziós piac cimkére

NMHH-kutatás: így alakultak át a tévénézési szokások az elmúlt huszonöt évben Cikk

A hazai televíziós piac karakteresen átalakult az új évezredben a technológiai fejlődés, a médiafogyasztási szokások változása és a digitális platformok megjelenése miatt. 1997 óta egyre több időt töltünk képernyők előtt – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából, amelynek eredményéről pénteken tájékoztatta az MTI-t a hatóság kommunikációs igazgatósága.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Elengedett pótbefizetés adókötelezettsége?

Erdős Gabriella

adószakértő

Támogatás nyújtása/nem közcélú adomány

Erdős Gabriella

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 September
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Együttműködő partnereink