2 találat a(z) szolgáltatás szüneteltetése cimkére
Számla módosítása Kérdés
Tisztelt Szakértő! A következőkben kérném a segítségét: Távközlési cégként az előfizetői havidíjak számláinak kiállításakor a gyakorlatunk az, hogy adott hónapban a következő havi időszakra szóló előfizetési díjakról szóló számlát állítjuk ki. (Például 09. 03-án a 10. havi előfizetési díjakat, a fizetési határidő egyenlő a teljesítéssel, ami 09.17.) Amennyiben az előfizető a fizetési határidőre nem rendezi a számlát, úgy a szolgáltatást szüneteltetjük addig az időszakig, amíg ezt ki nem egyenlíti. Így sokszor módosítanunk kell emiatt a számlát, mivel előfordulhat, hogy a 9. hóban kiállított 10. havi számlából a lekapcsolás miatt bizonyos időszakot jóvá kell írnunk teljesítés hiánya miatt. Helyes-e az a gyakorlat, hogy ezt a jóváírást a 10. hónapban kiállított 11. hóra szóló számlán tüntetjük fel, megjelölve, hogy melyik időszakra vonatkozik negatív összegként? Köszönettel: Hóbár Mónika
Folyamatos teljesítésű ügyletek Kérdés
Tisztelt Szakértő! Cégünk internet-szolgáltatást nyújt. A havi díjakról a számlákat a folyamatos teljesítésű ügyletek szabályai szerint állítjuk ki. A kérdésem az lenne, amennyiben az ügyfélnél a szolgáltatást szüneteltetjük díjnemfizetés miatt, és miután befizeti az elmaradását, visszakapcsolási díjat állítunk ki, akkor az is folyamatos teljesítésű ügyletnek minősül?