2 találat a(z) személyi okmány cimkére
Technikai okok miatt szünetel a személyiokmány- és gépjármű-ügyintézés Cikk
A szakrendszer informatikai hibája miatt a kormányablakokban és az okmányirodákban a személyi okmányokkal és a gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézésre jelenleg nincs lehetőség – közölte a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium (KTM) szerdán az MTI-vel.
Iratmegőzés GDPR figyelembevételével Kérdés
Tisztelt Szakértő! A GDPR szabályozását is figyelembe véve, ha megszűnik egy munkavállaló munkaviszonya, meddig kell a személyes adatairól szóló nyilatkozatokat, személyiokmány-másolatokat megőrizni? Illetve ha ugyanezen okmányok cafeteria juttatás miatt kerültek elkérésre a munkavállalóktól, akkor hány év ezen iratok (másolatok, személyes adatokat tartalmazó, például az egészségpénztári belépési nyilatkozatok) megőrzési ideje a jogosultság megszűnése után? Válaszát előre is köszönöm!