8 találat a(z) számlázórendszer cimkére
A nap kérdése: lehet-e több számlázórendszert használni? Cikk
Adathalász támadás érte egy vállalkozás szervereit, ezért leállította adatközpontjait, és másik számlázórendszerre térne át, így két számlázórendszerből készülnének a számlái. Elfogadható-e ez a számlázási mód? – kérdezte olvasónk. Kelemen László adószakértő válaszolt.
Számlázórendszer ideiglenes váltása Kérdés
Üzemszünet lesz a NAV online számlázórendszerében Cikk
Az Online Számlázó rendszer 2022. május 11-én 18 és 19 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető – közölte honlapján a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).
Könyvelés folyamata Kérdés
Számlázó Kérdés
Számlázó NAV nyomtatvány használata Kérdés
Számlázórendszer frissítése: még egy hónap haladék a NAV-tól Cikk
Mivel számos ügyfél jelezte, hogy problémái vannak az átállási folyamattal, az adóhatóság nyár elejére halasztotta a számlázórendszer új verziójának kötelező használatát. Ezt követően már pár százezer forintos tételeknél is komoly szankciókat kockáztat az a vállalkozás, amelynél a nem frissített szoftver miatt problémássá válik az adatszolgáltatás, hívta fel a figyelmet a nemzetközi adótanácsadó és könyvvizsgáló Crowe FST.
Készpénzes számla végösszegének beütése a pénztárgépbe Kérdés
Tisztelt Szakértők! Az alábbi kérdésben szeretném a segítségüket kérni. Adott egy kft., ami kis- és nagykereskedelmi tevékenységet folytat és a számlázáshoz számítógépes programot használ. Jelenleg a blokkok mellett a készpénzes számlák alapján történt értékesítéssel kapcsolatos bevételeket is rögzíti a pénztárgépben. Ezt a gyakorlatot folytatva 2018. 07. 01-jétől kezdődően a nagyobb értékű vásárlásokról az online pénztárgépek és a számlázórendszer is fog „jelenteni” a NAV-nak. Ezek az összesített forgalmak nem fognak egyezni a társaság bevallásával. Jól gondoljuk, hogy a számlázóprogramok jövő évi NAV-hoz történő bekötését követően nem tartható fenn ez a gyakorlat? Mi lehet a helyes megoldás? Köszönettel: István