1 találat a(z) prosupport cimkére

Áru vagy szolgáltatás Kérdés

Tisztelt Szakértő! Az alábbi témában kérnék szépen a segítséget. Egyik cég nagy tételben értékesít notebookokat. Ehhez a gyártó úgynevezett prosupportot ad el, ami a számlán is külön tételként szerepel az áruk alatt. Ez egyfajta kliens támogatás, melynek keretében a notebook végleges tulajdonosa meghibásodás esetén gyors segítséget kap, például azonnali elérhetőséget prosupport mérnökökhöz, különböző automatizált támogatásokat, alkatrészkiszállítást. Kérdésem, hogy lehet-e ezt a „lehetőséget” is árunak tekinteni vagy közvetített szolgáltatásként kell könyvelni. A magyar beszállító (aki valószínűleg a gyártótól vásárolta) nem tüntetett fel a számlán utalást közvetített szolgáltatással kapcsolatban, és az én ügyfelem sem. Tehát most így az ipa feltöltése előtt fontos lenne tudni, hogy áruként vagy szolgáltatásként könyvelendő a fenti tétel. Köszönöm a segítséget. Vágner Emília

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Külföldi részvényjuttatás kezelése a társasági adóban

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Elengedett pótbefizetés adókötelezettsége?

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Támogatás nyújtása/nem közcélú adomány

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 May
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Együttműködő partnereink