2 találat a(z) pénzvisszafizetési garancia cimkére
Pénzvisszafizetési garancia külsős lebonyolítóval Kérdés
Egy bizonyos gyártó meghatározott termékeinek megvásárlását követően a magánszemélyek visszaküldhetik postai úton a terméket 90 napon belül. A termék árát a promóciót lebonyolító cég utalja vissza. (Nem az a cég, ahol vette) Ezen ügylet minek minősül? Ha oda vinné vissza, ahol vette, ott egy helyesbítő számla készülne. Ha itt viszont egy másik cég gyűjti be a termékvisszavételt, ekkor milyen bizonylat készül?
Pénz-visszafizetési garancia szolgáltatásnál Kérdés
Egy képzésekkel, tréningekkel foglalkozó cég elégedettségi garancia bevezetését tervezi az általa szervezett képzésekre vonatkozóan. A tréningen való részvétel feltétele az esedékes díj előzetes átutalása, a résztvevő az összegről áfás számlát kap. A tréninget követően meghatározott ideig a résztvevő – amennyiben nem elégedett a képzéssel, vagyis a kapott szolgáltatással – érvényesítheti az elégedettségi/pénzvisszafizetési garanciát, azaz visszakérheti a képzés részvételi díját, ez a befizetéshez hasonlóan átutalással történne. Hogyan, és milyen bizonylatok kiállításával lehet ezt adminisztrálni az ügyfél és a vállalkozás között?