2 találat a(z) pénzvisszafizetés cimkére
Garanciális probléma miatti számlasztornó Kérdés
Tisztelt Szakértők! Webáruházat működtető cég értékesítései után bizonyos értékcikkekre szavatosságot, garanciát vállal. Mi a helyes eljárás, ha 2020-ban visszahoznak egy tételt garanciális probléma miatt, és az áru kicserélésre már nincs mód, mert nincs ilyen tétel készleten? A vevő kéri a pénz visszafizetését. A számla sztornózásra kerül, a teljesítési időpont ilyen esetben az a nap, amikor visszahozzák a hibás árut? Hogyan kezelem áfában? Köszönöm válaszukat!
3 munkanapos cserejog Kérdés
Tisztelt Szakértő! A 3 napos cserejog abban az esetben hogy érvényesül, ha az üzletbe visszavitt hibás termékből már nincsen? Ilyenkor lehet alapja a pénzvisszafizetés opciónak, ha kategórián belül mást nem kíván a vásárló elvinni? A kereskedő hivatkozhat arra, hogy a termék bevizsgálása után értesít az eredményről? Így se pénz, se használható termék nincs a vásárló bírtokában, ami így ünnepekkor elég kellemetlen helyzetet eredményez. Válaszát előre is köszönöm szépen!