2 találat a(z) lojalitás cimkére
A távmunka fontos eszköze lesz a munkaerő megtartásának Cikk
Magyarországon a rugalmas munkavégzés irányába tart a munkaerőpiac – derül ki a Randstad munkaerő-közvetítő MTI-hez eljuttatott felméréséből, melynek eredményei alapján arra is rámutattak, hogy az irreális fizetési elvárások akadályozzák leginkább a munkaerőtoborzást, s az is kiderült, hogy jelentős szakadék van a munkáltatók által tervezett és a munkavállalók által várt béremelés között.
Partner lojalitás program – pontgyűjtés Kérdés
Tisztelt Szakértő! A következő kérdésben kérem szíves állásfoglalását. Partnereink számára szervezünk lojalitás programot, melynek elsődleges célja, hogy növeljük az értékesítést, másodsorban, hogy hosszú távon elkötelezzük partner vállalkozásainkat. A program egy pontgyűjtő program, a pontgyűjtésre 3 hónapon keresztül van lehetőség, a pontbeváltás folyamatos, és még a 3 hónapos pontgyűjtési időszakon túl is egy rövid ideig van rá lehetőség. A pontokat bizonyos mennyiségű (kg) áru megrendelése után írjuk jóvá egy elektronikus rendszerben, amelybe a partner tud regisztrálni, gyűjteni a pontokat, nyomon követni a pontok állását, és az elektronikus felületen keresztül tudja beváltani is. A pontokért cserébe ajándéktárgyakat lehet választani különböző értékben. Vannak egyedi ajándéktárgyak és ajándékcsomagok is. Az ajándékok egy része logózott, más részük azonban nem. Partnereink között vannak társaságok és egyéni vállalkozók is. Az ajándéktárgyakat tehát vállalkozásoknak adjuk, és nem magánszemélyeknek. Milyen adókötelezettségek merülnek fel ezzel a programmal kapcsolatban? Válaszát előre is köszönjük.