1 találat a(z) kisegítő pénztárgép cimkére

Helyettesítő, kisegítő online pénztárgép Kérdés

Tisztelt Szakértő! Sajnos nem találok útmutatást arra vonatkozóan, hogy mi a helyes eljárásrend és protokoll az alábbi esetben: van egy online pénztárgépünk, amelyet azért vásároltunk, hogy ha csúcsidőszakunk van (ünnepek, évfordulók), besegítsen a másik gépnek, vagy ha netán elromlik a másik, vagy ha esetleg kitelepülünk a bolt elé, ne kelljen befutkosni a blokkért. Ez a gép az év 365 napjából nagyjából 10-15 napot van használatban. Hogyan kell eljárnunk, ha nem akarunk büntetést? Attól függetlenül, hogy nem mindennap használjuk, minden nap kellene zárást küldeni a NAV felé? Sajnos a gép nullás forgalom esetén nem csinál zárást. Vagy szüneteltessük? De mi van akkor, ha esetleg nap közben kell hirtelen? Hogyan járunk el helyesen?

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Külföldi részvényjuttatás kezelése a társasági adóban

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Elengedett pótbefizetés adókötelezettsége?

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Támogatás nyújtása/nem közcélú adomány

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2025 April
H K Sze Cs P Sz V
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Együttműködő partnereink