3 találat a(z) integrált vállalatirányítási rendszer cimkére
Integrált vállalatirányítási rendszer könyvelése, aktiválása Kérdés
Ügyfelem a fenti rendszer használati jogát megvásárolta az alábbi ütemezésben: 2019 elején a számla az első részletet tartalmazta, a számlán '20 felhasználói licence 1. részlet' szöveg jelent meg, a következő számlán 2. részlet, majd bevezetés és oktatás szöveg volt a továbbiakon. Sorban az év során nyíltak meg különböző modulok a rendszerben a számlák kifizetése után. A cég csak októberben helyezte üzembe a rendszert, addig csak oktató üzemmódban használták a felelős kollégák. Hova kell könyvelni az üzembehelyezésig a számlákat? Szeretnénk vagyoni értékű jogként nyilvántartani a rendszert, és csak októbertől értékcsökkenést elszámolni rá. Hogyan kell könyvelni ebben az esetben a számlákat? Köszönöm ha válaszolnak, üdvözlettel CsK
SAP integrált vállalatirányítási rendszer költségei Kérdés
Kérdésem a következő: az SAP integrált vállalatirányítási rendszer bevezetésének költségeit lehet-e alapítás-átszervezés költségeként kezelni, és a számviteli politika tartalmától függően aktiválni vagy költségként elszámolni? Köszönöm válaszukat!
SAP integrált vállalatirányítási rendszer költségei Kérdés
Társaságunk az elmúlt évben bevezette az SAP integrált vállalatirányítási rendszert, melynek költségeit alapítás-átszervezés költségeinek minősítette, és a számviteli politikával összhangban költségként könyvelte, nem aktiválta. Kérdésünk, helyesen jártunk-e el? Válaszukat köszönjük!