2 találat a(z) igazolólap cimkére
Álláskeresési járadék Kérdés
Tisztelt szakértő! A kilépő dolgozónak ki kell állítani az "igazolólap az álláskeresési járadék megállapításához" nevű nyomtatványt. A nyomtatvány 15., 16. és 17. pontjában a kilépést megelőző négy negyedév adatait kérik. Volt egy olyan dolgozónk, akinek a munkaviszonya 2017.06.02-től 2017.09.18-ig tartott. Előző évben is dolgozott nálunk 2016.04.14.-2016.09.08-ig. Mi a 2017. évi kilépő álláskeresési igazoláson 2016.07.01-2017.06.30-i adatokat szerepeltettünk. A dolgozó új munkáltatója szerint hibás az adatlap. Ezen az adatlapon kizárólag a 2017.06 havi adatokat kell szerepeltetni. Kérem a segítségüket, hogy mi a helyes kitöltés.
Változások 2010: mire kellett egy nap alatt felkészülni? Cikk
Az adótörvények változásaival a cégek legelőször a kilépő dolgozók kapcsán találkoznak. Egy január 3-án kilépő dolgozó három januári napjára már a 2010-es adó- és járulék szabályokat kell alkalmazni. Mi változik, hogyan és miért?