3 találat a(z) hitelesség cimkére
Az online vásárlók ötöde még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét Cikk
A magyarok 69 százaléka rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül, azonban az online vásárlók ötöde még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – közölte az OTP Mobil friss reprezentatív felmérésnek eredményeit kedden az MTI-vel.
Számla hitelessége Kérdés
Tisztelt Adózóna! Létezik a kézi - nyomtatványból kiállított – számla, a digitális eljárással hitelesített, s a számlázó program által generált, utóbbi a leggyakoribb. Kérdésünk hogy ez elveszti-e hitelességét azzal, hogy nem postán, hanem e-mailen küldik a partnerek? Elegendő-e a számlázó program dokumentációja, miszerint az biztosítja a megfelelő eljárást, az utólagos módosítást kizárva, s ettől hiteles egy sorszámon minden számla? Vagy attól már hitleltelen lesz, hogy nem a szállító nyomtatja akarmilyen nyomtatóval, akármilyen papírra (senki nem köteles céges, színes formát használni), hanem a vevő? Miért hitelesebb egy számla postán érkezve, aminek egy jelentős részéről igazságügyi IT-szakértőn kívül senki sem képes megállapítani a küldésének formáját? Van olyan rendelkezés, amely előírja, hogy a számlázóprogramból kell közvetlenül nyomtatni, csak az hiteles? Köszönjük.
Július 1-jétől új szabályok az aláírásra – a hitelesség a kérdés Cikk
2016. július 1-jétől új szabályok vonatkoznak az elektronikus aláírásra: az egyenértékűség új elve szerint az elektronikus aláírás érvényes, bizonyító erejű, és az EU egész területén elfogadott.