1 találat a(z) eltérő időpont cimkére

Teljesítési dátum Kérdés

Tisztelt Szakértő! Tájékoztatást szeretnénk kérni számla befogadásával kapcsolatban. Amennyiben egy számlát (bármilyen okból kifolyólag) javítani kell, a partner gyakran számla sztornózásával és új számla kiállításával teszi. Többször előfordul azonban, hogy az új számlán a teljesítés időpontja az új számla keltével egyezik meg, és nem az eredeti teljesítés időpontjával. Ezekben az esetekben kérjük a partnert, esetenként többször is, hogy a hibás teljesítési dátumot javítsa, ezt azonban nem teszi meg arra hivatkozva, hogy a számlázóprogram nem tudja kezelni ezt a fajta módosítást. Befogadható-e a számla ebben az esetben, tekintve, hogy a teljesítés megtörtént? Büntethetőek vagyunk-e, ha befogadunk ilyen számlát?

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
PODCAST

Kérdések és válaszok

Külföldi részvényjuttatás kezelése a társasági adóban

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Elengedett pótbefizetés adókötelezettsége?

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Támogatás nyújtása/nem közcélú adomány

Erdős Gabriella

adószakértő

TaxMind Kft.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2024 September
H K Sze Cs P Sz V
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Együttműködő partnereink