3 találat a(z) cseregép cimkére
Kidobni vagy megjavíttatni? Itt az Európai Parlament állásfoglalása Cikk
Az Európai Parlament mai strasbourgi plenáris ülésén elfogadott álláspontja szerint a gyártóknak és szolgáltatóknak inkább javítaniuk kellene a meghibásodott termékeket azok cseréje helyett – tájékoztatott az uniós parlament.
Online pénztárgép meghibásodás Kérdés
Tisztelt Adózóna! A kérdésem a következő: a pénztárgép meghibásodása után cseregépet kaptam, amibe rendesen beütöttem a napi forgalmakat, minden nap zárást csináltam. Az eredeti gépet most visszakaptam. Be kell-e ütnöm most az előző bevételeket a visszakapott pénztárgépbe? Ha be kell, azt tételesen vagy egy összegben is megtehetem? Válaszukat előre is köszönöm. Tóthpál Gábor
Online pénztárgép meghibásodása Kérdés
Mi a teendő abban az esetben, ha a szerviz nem tud csere pénztárgépet biztosítani online pénztárgép meghibásodása esetén? 2014-ben beüzemelt online pénztárgép rövid időn belül meghibásodott, a szerviz javításra elszállította. Az előírások szerint, ha 15 napon belül nem sikerül a javítás, akkor a szerviz köteles csere pénztárgépet biztosítani. A társaság pénztárgép használatára kötelezett, nyitás óta gépi nyugtát ad. 15 napig van lehetősége kézi nyugtát kiállítani. Mi van akkor, ha eltelik a 15 nap, az online pénztárgép javítása még nem készült el, és a szerviz továbbra sem tud cseregépet biztosítani, függetlenül attól, hogy ez számára kötelező lenne? Továbbra is adható kézi nyugta addig, amíg az online pénztárgépet nem hozzák vissza a javításból, vagy minden eladásról számlát kell kiállítani, és ebben az esetben hetente jelenteni?Vagy bérelni kell online pénztárgépet, mert a szerviz nem tud cseregépet biztosítani, vagy be kell zárni az üzletet? Válaszukat köszönöm. Üdvözlettel: Szalay Ilona Margit