1 találat a(z) bérköltség-elszámolás cimkére
Egyéni vállalkozó bérköltség-elszámolása, dolgozók felé átutalás esetén Kérdés
Tisztelt Szakértők! Pénztárkönyvet vezető egyéni vállalkozó alkalmazottainak bérköltségként való elszámolása tekintetében kérem a segítségüket. Jelenleg minden hónap utolsó napján bérköltségként havonta lekönyveljük a tételeket, mivel készpénzben fizette ki a dolgozókat. Ha bankon keresztül utalja át a béreket, akkor csak az átutalás napján lehet bérköltségként elszámolni? Vagy esetleg maradhat a hó végi, bérösszesítő szerinti költségelszámolás, és amikor a banki terhelés megtörténik, azt eredménybe be nem számító összegként kezelhetjük a kétszeres költségelszámolás elkerülése végett? Természetesen a hó végén megjelenő nettó bért, mint eredménybe be nem számító bevétellel kompenzáljuk. Több alkalmazott bérköltség-elszámolásának egyszerűsítésére, illetve a bér aktuális hónapjának költségként elszámolhatóságára keresem a legális lehetőséget.