1 találat a(z) albérleti cimkére
Albérlet-támogatás Kérdés
Tisztelt Szakértő! Kérném szíves segítségét az alábbi kérdésben: Új munkavállalónk (2017.08.11 a belépés dátuma) részére szeretnénk albérlet-támogatást fizetni. A munkavállaló heti 40 órás munkaviszonyban dolgozik, és állandó lakcíme a munkavégzés helyétől 100 kilométerre van. (A bérbeadó felé a munkavállaló által kifizetett összeg 35 ezer forint, ebből 30 ezer forintot szeretnénk átvállalni.) Az előző évben és most sem rendelkezett 60 kilométer távolságon belül állandó lakással. A bérbevételről kötelező, hogy számlával rendelkezzen a munkavállaló, vagy elég a banki átutalásról kinyomtatott papír? A megkötött bérleti szerződés rendelkezésre áll, és a munkavállaló nyilatkozata is arról, hogy az elmúlt 12 hónapban nem rendelkezett lakás tulajdonjogával, haszonélvezeti jogával. Adható a fenti feltételek mellett az adómentes lakhatási támogatás? Ha nem, milyen adóvonzata van? Hogyan kell ezt dokumentálni, és NAV felé bevallani? 2017. augusztus hónapra is kifizethető a teljes összeg, vagy arányosítani kell? Köszönöm a segítséget.