6 találat a(z) adminisztrátor cimkére
Irodai adminisztrátor Kérdés
Garantált bérminimum Kérdés
Orvosi tevékenységet végző vállalkozás karbantartójának járuléka veszélyhelyzet idejére Kérdés
Tisztelt Szakértő! Járóbeteg-ellátást végző szakorvosi kft. alkalmazásában álló karbantartóra, adminisztrátorra vonatkozik a rendeletben kihirdetett járulékmentesség, vagy csak a szakdolgozókra?
Adminisztrátori bejelentkezés cégkapura Kérdés
Tisztelt Szakértő! A NAV tájékoztató füzete szerint a 2018-as évben még lehet az ügyfélkaput használni a bevallások beküldésére. Így megjelent néhány szakirányú cikk, hogy akkor elegendő volt, hogy az ügyfelek ügyvezetői beregisztráltak a cégkapura, eleget téve a törvényi kötelezettségnek. A könyvelők megnyugodtak, hogy akkor most nem kell "szenvedni" a cégkapus adminisztrátori bejelentéssel. Ehhez képest a NAV-levél hol a cégkapura jön, ahol csak az ügyvezető olvashatja, ha elolvassa, mert ők ezt nemigen figyelik, hol az ügyfélkapura, ahol a könyvelő is olvashatja. Akkor most hol kell leveleznie a NAV-nak? Mi a helyes részéről? Kérem szépen, hogy részletesen írják le, lépésről lépésre, hogy hogyan kell bejelenteni a könyvelőt a cégkapura adminisztrátorként, hogy ő is olvashasson minden beérkező dokumentumot, mert nem találunk olyan klassz részletes útmutatót, amilyen a regisztrációhoz volt. Köszönettel várom válaszukat.
Bérminimum, minimálbér Kérdés
Tisztelt Adózóna! Kérném szíves válaszukat az alábbi témával kapcsolatban:. Adminisztrátori munkakörben adható-e minimálbér, vagy kötelező a garantált bérminimum? A munkakörhöz nem szükséges szakképesítés. A munkakör számítógépes adatbevitel. Köszönöm előre is.
Ügyvezetés formája Kérdés
Egy kft.-ben 1998 óta munkaviszonyban (heti 40 órában) dolgozik egy alkalmazott. 2008-ban elment szülési szabadságra. 2011-ben ebbe a kft.-be többségi részesedéssel belépett, mint tag és egyben ügyvezető (ekkor még mindig gyesen volt a második gyerekkel). A társasági szerződésben nincs lefektetve, hogy mint ügyvezető, milyen formában látja el a feladatát, és azt hogyan díjazzák (az ügyvéd üzenete: mi döntsük el...). Majd 2013. 01. 31-én visszajött dolgozni. Mi továbbra is havonta a NAV felé a járulékbevallásban alkalmazottként és adminisztrátorként jelentjük, sőt, mint gyesről visszajött után az alkalmazotti szochokedvezményt igénybe vesszük. Kérdésem lenne: helyes-e, ha írunk egy taggyűlési határozatot, amiben lefektetjük, hogy marad munkaviszonyban, mint adminisztrátor, és emellett látja el az ügyvezetői tevékenységet például havi 20 000 forintért? Mert elsődlegesen ő a cégben adminisztrációs munkát végez, ami nem az ügyvezetéssel függ össze. Vagy maradjon munkaviszonyban, mint ügyvezető, és a kódot javítsuk le a NAV felé, miszerint nem adminisztrátor, hanem munkaviszonyos ügyvezető? Előre is köszönöm a válaszukat.