adozona.hu
Reklamáció rendezése
http://test-adozona.hu/kerdesek/2024_2_19_Reklamacio_rendezese_hmn

Reklamáció rendezése
Tisztelt Szakértő! Reklamáció pénzügyi rendezésével kapcsolatban szeretnék kérdezni. Anyavállalatunk termékeit értékesítjük itt Magyarországon, egyik vevőnk jelezte, hogy a termékkel kapcsolatban minőségi kifogással élne, melyre az anyavállalattól megérkezett felénk a jóváírás. Eddig az volt a pénzügyi rendezés menete, hogy a vevő ezt az összeget levonva utalta el a számlaértékét nekünk. (Tehát a jóváírás részünkre 200 EUR volt, akkor az ő részére kiállított 500 EUR összegű számlába csak 300 EUR-t utalt). Kérdésem, hogy helyes-e ez a munkamenet? Nem kellene egy jóváíró számla is a vevőnek ilyen esetben? Reklamációs jegyzőkönyv készült a vevő és a mi cégünk között. Előre is köszönöm a válaszukat!