adozona.hu
Marketingkampány
http://test-adozona.hu/kerdesek/2024_8_28_Marketing_kampany_vyh
Marketingkampány
Cégünk gyártó és importőr cég. Ügyfeleink, akiknek termékeket értékesítünk: nagykereskedők – akik főként kivitelező cégeknek értékesítik a termékeinket (továbbiakban nagykerpartnerek) és a direktben nálunk vásárló végfelhasználók. Kampányt szeretnénk hirdetni a nagykerpartnereknek és végfelhasználóknak! A kampány lényege,hogy minden vásárolt termék után a nagykerpartnerek és a végfelhasználók is a vásárolt termékek nagyságrendjei alapján, változó mennyiségű matricát kapnak. A vevők dönthetnek úgy, hogy a matricákat közvetlenül kisértékű ajándékra váltják be nálunk, de dönthetnek úgy is, hogy a matricákból többet gyűjtenek, és nagyobb értékű ajándékra váltják be. Ebben az esetben a matricán felül az ajándékért fizetniük is kell. Ha kisértékű ajándékra váltja be a vevő a kapott matricákat, azaz ezzel fizet az ajándék után, annak milyen adóvonzata van a cégképviselet számára? Ha nagykerpartner, vagy végfelhasználó váltja be a cégképviseletnél a matricát és fizet is az ajándékért pont annyit, amennyibe került a cégképviseletnek, annak milyen adóvonzata van a cégképviselet számára? Ha a cégképviselet az ajándéktárgyat olcsóbban adja, mint amennyiért vásárolta, és nagykerpartner váltja be, akivel direktben van üzleti kapcsolatunk (számlával is igazolt módon), annak milyen adóvonzata van a cégképviselet számára? Ha a cégképviselet az ajándéktárgyat olcsóbban adja, mint amennyiért vásárolta, és végfelhasználó váltja be, akivel nincs üzleti kapcsolat annak milyen adóvonzata van?