• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Bérlet, ingatlan felújítása

Tisztelt Szakértő! Egy kft. bérelni szeretne egy ingatlant (a tulajdoni lap szerint iroda) egy magánszemélytől. Ez az iroda jelenleg szerkezetkész állapotban van. A kft. a bérleti díjért cserébe felújítaná az ingatlant. Határozott idejű bérleti szerződést kötnének, a bérleti díj a tervezett felújítási költség lenne. (Például 10 év lenne a bérleti idő, a tervezett bérleti díj 10 millió Ft + áfa , akkor az éves bérleti díj 1 millió Ft+ áfa (?.) Kérdéseim: 1. Levonhatja-e a kft. a felújítás áfáját? 2. Hogy történik a számlázás? Kell-e a feleknek számlát (számviteli bizonylatot) kiállítaniuk? Ha igen, akkor a magánszemély számlázza a bérleti díjat (1 millió Ft/év), a kft. pedig a felújítás költségét (1 millió Ft + áfa)? Kérem szíves véleményét, hogy jól gondolom-e, vagy van más megoldás?


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 February
H K Sze Cs P Sz V
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2