• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Önellenőrzési teendők nyugtás értékesítés esetén

Tisztelt Szakértő! Egy vendéglátó cég több áfakulcs alá tartozó terméket értékesít. Egy nagy számban eladott termékével kapcsolatban – szakértők bevonásával – arra az álláspontra jutott, hogy nem 27%, hanem 5%-os áfa tartalommal kellene és kellett volna értékesítenie. A tévedést önellenőrzéssel szeretné elévülési időn belül korrigálni. Mivel évek óta integrált rendszerrel dolgozik, ami össze van kötve az online pénztárgépével, ezért pontosan meg tudja határozni és dokumentálni, hogy melyik nyugtán hány darabot és milyen áron értékesített a kérdéses termékből. Az önellenőrzés szokásos teendőin kívül milyen korrekciót kell végrehajtani a pénztárgépes értékesítés miatt? Hogyan kell a különböző gyűjtők változását dokumentálni? A körülmények miatt van-e a szokásostól eltérő adminisztratív, vagy egyéb teendő az önellenőrzés kapcsán? Válaszukat előre is köszönjük.


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 November
H K Sze Cs P Sz V
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1