• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Ügyfél eltűnése

Tisztelt Szakértő! Adott egy kft., amelynek a 2023. évi beszámolóját nem tudom elkészíteni, mert az ügyvezető nem hajlandó együttműködni velem. 2023.12.31-i dátummal a könyvelési szerződést megszüntettem, a tavalyi év bevallásai be lettek nyújtva, azonban a beszámolót még el szerettem volna készíteni, de se telefonon nem érem el, se az e-mailekre nem válaszol, és jelentős könyvelési díj elmaradása is van. A NAV-tól érkezett már értesítés, hogy 15 napon belül pótolni kell az elmaradásokat, de így az együttműködés hiányában nem tudom ezt megtenni. Mi ilyenkor a helyes eljárás? Milyen indokkal tudom visszaadni az egész könyvelést, és esetlegesen a beszámoló el NEM készítését megmagyarázni? Mi erre a hivatalos eljárás? Nagyon köszönöm a segítségüket!


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

TÖBB MINT TÖRVÉNYTÁR
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2025 January
H K Sze Cs P Sz V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2